:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Stéphanie

Mor-til-Hasse skriver:

Puha en melding Håber han bliver større og større så han rigtig kan tage fusen på lægerne.. må jeg spørge hvilken vægt han havde? Jeg fødte nemlig en søn i uge 24+4 og han vejede 470 gram. vi fik kun af vide at det var for lidt, ikke HVOR meget for lidt...

Vi fik af vide at han vejede omkring 600g og han skulle helst veje 800g nu.. 

Men jeg håber virkelig også at han snyder dem alle sammen, men nøj har godt nok en frygt der sparker r*v for at miste endnu et barn, og så lige et par dage før hendes dag...

Puha, jeres var da godt nok også lille!!! Var det ikke super hårdt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Stéphanie

Tak for de opmuntrende ord piger! - I er sku dejlige 

Har fået synket beskeden nu og sidder og funderer over om der er noget jeg kan gøre for at have indflydelse på hans vægt.. Er stoppet med at ryge, spiser sundt og varieret (og en del søde sager) er ikke stresset, sover fint om natten... Er der mere at gøre???

Anmeld

4. marts 2011

FruEllingsen

Sikke en melding at få. Kan godt forstå i blev forskrækket. Især med jeres baggrund

Vi ventede også en meget lille dreng, og kig ofte til skanninger, lige som i skal til, og jeg kan trøste dig med at i er i gode hænder, og at de nok skal holde godt øje med jeres lille mand.

Sørg for at slappe en masse af. det fik vi afvide.

Du er meget velkommen til at skrive hvis der er noget som helst.

Marcus var 33% for lille da han blev født, i uge 33+3,  han vejede lige knap 1500 g. men i dag kan man slet ikke se på ham at han har været så lille.

Håber at jeres supermand tager fint på frem over, og kan blive inde i maven LÆÆÆNGE endnu

Anmeld

5. marts 2011

signe.

momse22 skriver:

Vi fik af vide at han vejede omkring 600g og han skulle helst veje 800g nu.. 

Men jeg håber virkelig også at han snyder dem alle sammen, men nøj har godt nok en frygt der sparker r*v for at miste endnu et barn, og så lige et par dage før hendes dag...

Puha, jeres var da godt nok også lille!!! Var det ikke super hårdt??

Jo det var helt ekstremt hårdt.. 5 måneder indlagt på hospital, og de første 2,5 måned, var vi stadig ikke sikre på overhovedet at få ham med hjem... så det var en barsk periode... men nu hvor vi har ham i god behold herhjemme, ville vi helt sikkert gøre forløbet om igen hvis det var nødvendigt.. vi håber dog at fremtidige børn melder deres ankomst mindst i uge 37 hehe...

Anmeld

5. marts 2011

LinLin

Stort  - og så håber jeg han giver sig til at vokse helt vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.