:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Stéphanie

Åh en træls dag!!!

Har været til ekstra scanning i dag (24+6) grundet min første graviditet der desværre endte med et dødfødt barn.. Hun ville så være blevet 5 år på mandag så er nok ganske nærtagende i disse dage.. Nå, men til den her scanning sidder lægen længe og kigger og starter egentlig med at sige at hun gerne vil bekræfte kønnet (igen) overfor os da hun har et billede så vi ikke er tvivl, og hun viser os et ganske godt og stort billede af supermandens lillemand så langt så godt!! - men glæden er kort.. Nok banker hjertet som det skal og han er super aktiv, MEN han er også lille... Og så lille at jeg skal til scanning hver anden uge fra nu af og til de er "sikre" på at han har det okay! - Puha en melding at få, det tog godt nok lige al glæden fra mig.. Sidder bare og tudbrøler og frygter det værste lige nu

Ja piger, ville egentlig ikke så meget andet end lige at lette mit hjerte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Fru Nielsen

Åhh hvor er det forfærdeligt for dig.....

Jeg håber de scanner forkert! Min søn blev en uge før jeg fødte målt ud fra en scanning til at veje 2400 gram, men vejede 4260 da han kom ud 13 dage efter.... Skal ikke sige de har taget fejl ved dig, men chancen er der og jeg håber så inderligt det i dit tilfælde er sådan det hænger sammen....

Om ikke andet så krydser jeg finger for den lille fyr spiser rigtig godt de næste 15 uger, så han kan blive stor og stærk....

Knusser herfra

Anmeld

4. marts 2011

minbaby

Sender dig en krammer og håber alt går som det skal.

Men selvfølgelig gør det det. Du er jo i gode hænder og bliver holdt godt øje med.

Anmeld

4. marts 2011

Noneother

Ej hvor forfærdeligt. Stort  til dig!
Ved godt at det ikke trøster særlig meget nu, men prøv at være positiv over at de er super obs. på det nu.. De skal nok passe på supermanden, og jeg er sikker på at det hele nok skal gå.

for dig og den lille...

Anmeld

4. marts 2011

millesofie

åh nej hvor frygteligt

årh bare alt går godt, hvor er det træls at få glæden ved graviditet ødelagt på den måde og så så tæt på det andet

bare husk på at det er et andet barn du har nu og et andet tidspunkt i dit liv

jeg kryser alt hvad jeg har for jer

men gud hvor jeg føler med dig

Anmeld

4. marts 2011

saxa

Vil ikke læse med, uden at komme med en KÆMPE

Anmeld

4. marts 2011

sweet

momse22 skriver:

Åh en træls dag!!!

Har været til ekstra scanning i dag (24+6) grundet min første graviditet der desværre endte med et dødfødt barn.. Hun ville så være blevet 5 år på mandag så er nok ganske nærtagende i disse dage.. Nå, men til den her scanning sidder lægen længe og kigger og starter egentlig med at sige at hun gerne vil bekræfte kønnet (igen) overfor os da hun har et billede så vi ikke er tvivl, og hun viser os et ganske godt og stort billede af supermandens lillemand så langt så godt!! - men glæden er kort.. Nok banker hjertet som det skal og han er super aktiv, MEN han er også lille... Og så lille at jeg skal til scanning hver anden uge fra nu af og til de er "sikre" på at han har det okay! - Puha en melding at få, det tog godt nok lige al glæden fra mig.. Sidder bare og tudbrøler og frygter det værste lige nu

føler med dig...  men godt de vælger at holde øje med dig og den bette når du står i den situation.. men kan da bestemt godt forstå du bliver nervøs når i får sådan en melding..

Anmeld

4. marts 2011

Tanja1234

momse22 skriver:

Åh en træls dag!!!

Puha en træls dag...

Håber at han vil tage hurtigt på - og så må man vel prøve være glad for at der nu er fokus på jer og bliver holdt øje med at alt forløber som det skal. Fik i at vide hvor meget han vejer?

Vi bliver scannet hver uge og får vægten at vide. Synes det er en kæmpe trøst at se hende så tit og se at hun vokser. Lige meget hvor lidt det er.

Pøj pøj til jer... 

Anmeld

4. marts 2011

perlestump

fik til vægtscanninger fra 20 uge da hun ikke veje nok til md scanningen.

hun kom ud til 3400 g

så håber på din kommer ud ligesom

Anmeld

4. marts 2011

signe.

momse22 skriver:

Åh en træls dag!!!

Puha en melding Håber han bliver større og større så han rigtig kan tage fusen på lægerne.. må jeg spørge hvilken vægt han havde? Jeg fødte nemlig en søn i uge 24+4 og han vejede 470 gram. vi fik kun af vide at det var for lidt, ikke HVOR meget for lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.