Ved i hvad....?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

det er skismer dejligt at høre Tina!!! hovedpine er bare ikke sjovt, og slet ikke hver dag!

jeg håber da at det er medicinen som har virket!

fik du opklaring på bihule-sagen?

Nej, jeg trak den lidt.... og faktisk har jeg ikke haft brug for næsespray i nat og heller ikke i løbet af dagen.... det trykker lidt hvis jeg bukker mig men ellers er det bedre... så måske det var blandingen af snot og hovedpine der gjorde det så slemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Mon ikke det er medicinen..............hvilket præparat er det??

Håber at dagen bliver god, så din weekend start bliver skøn.

De nye hedder Trandate

Anmeld

4. marts 2011

anna-jonas

TbCp skriver:

De nye hedder Trandate

Det er et godt gammelt middel, som faktisk tillader graviditet. Det virker på flere måder, når blodtrykket er højt..............så det er et godt valg.

Hvor tit skal du måle dit blodtryk derhjemme?? Skal du trappe op i medicinen??

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Det er et godt gammelt middel, som faktisk tillader graviditet. Det virker på flere måder, når blodtrykket er højt..............så det er et godt valg.

Hvor tit skal du måle dit blodtryk derhjemme?? Skal du trappe op i medicinen??

Det er jo nemlig derfor jeg skulle have ny medicin, hvis nu vi vil have et barn mere indenfor nærmeste fremtid, derfor er jeg skiftet.

Jeg skal ikke måle blodtryk hjemme, men gør det dog alligevel, men jeg går til kontrol på sygehuset ca. hver 2. uge. Jeg skal derud her d. 14. og der skal vi så se hvordan mit blodtryk har det og om den mængde jeg får nu passer.

Anmeld

4. marts 2011

JustAnotherName

For første gang i lang lang tid er jeg vågnet op UDEN hovedpine!!!
Det er simpelthen fuldstændig fantastisk!

Det kan godt være det ikke lyder af meget, men når man hver evig eneste nat vågner flere gange hvor hovedet dunker og man ved at morgenen og dagen igen bliver forfærdelig fordi man har en knugende hovedpine lige fra man vågner, så er det intet mindre en fuldstændig fantastisk endelig at vågne op uden!!!

Håber det er den nye medicin der allerede virker!

Hav en skøn dag!

GID jeg kunne sige det samme....
Jeg har i 1½ uge døjet med en nærmest kronisk hovedpine.
Den er der når jeg går i seng, og stadig når jeg står op.. Og dagene hænger kun sammen for mig, fordi jeg er så gode venner med opfindelsen "pinex!"

Det Ski¤¤ øje er stadig meget rødt og ømt. Øjendråberne hjælper keine.
Jeg havde en akut tid igen hos øjenlægen i starten af ugen, men han kan intet gøre for mig pt. Så jeg må bare afvente og se hvad han kan sige til min næste aftale den 16 marts.

MEN....Nu hvor jeg er færdig med at klage mig....Så glæder det mig meget på dine vegne, at du lader til at få det bedre. Og jeg håber at det vil fortsætte sådan. Dét fortjener du! 

Anmeld

5. marts 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Den er der når jeg går i seng, og stadig når jeg står op.. Og dagene hænger kun sammen for mig, fordi jeg er så gode venner med opfindelsen "pinex!"

Jeg havde en akut tid igen hos øjenlægen i starten af ugen, men han kan intet gøre for mig pt. Så jeg må bare afvente og se hvad han kan sige til min næste aftale den 16 marts.

MEN....Nu hvor jeg er færdig med at klage mig....Så glæder det mig meget på dine vegne, at du lader til at få det bedre. Og jeg håber at det vil fortsætte sådan. Dét fortjener du! 

Årh nej Katrine Det var da godt nok for træls!!!

Hovedpine er så dræbende! Og når du så stadig bøvler med øjet også

Tror du det hænger sammen? at hvis du går og har ondt i øjet, om det så går hen og bliver sådan en spændingshovedpine?

Ihvertfald god bedring, håber for dig det snart er ovre

Anmeld

5. marts 2011

otlitrom

Har det virket igen?

Jeg hader hovedpine, så jeg tænker det må have været elt frygteligt, det du har gået igennem!

Anmeld

5. marts 2011

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Du fortjener 5000 krammere Katrine. Det er en hård omgang du er igenne nu

Jeg håber snart de kan hjælpe dig, så du ikke bare skal gå og vente.

Anmeld

5. marts 2011

oo

iiiih hvor skønt!!! og så håber jeg der er ligeså meget strålende solskin i Odense som der er hernede

Anmeld

5. marts 2011

TbCp

kitty skriver:

Har det virket igen?

Jeg hader hovedpine, så jeg tænker det må have været elt frygteligt, det du har gået igennem!

YESS! Ingen hovedpine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.