Ved i hvad....?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.018 visninger
26 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

TbCp

For første gang i lang lang tid er jeg vågnet op UDEN hovedpine!!!
Det er simpelthen fuldstændig fantastisk!

Det kan godt være det ikke lyder af meget, men når man hver evig eneste nat vågner flere gange hvor hovedet dunker og man ved at morgenen og dagen igen bliver forfærdelig fordi man har en knugende hovedpine lige fra man vågner, så er det intet mindre en fuldstændig fantastisk endelig at vågne op uden!!!

Håber det er den nye medicin der allerede virker!

Hav en skøn dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

sarahb

YES!!!! Lad og da lige håbe det er den nye medicin, så de mange næste dage også er UDEN hovedpine...

Anmeld

4. marts 2011

ChatH

TbCp skriver:

Det kan godt være det ikke lyder af meget, men når man hver evig eneste nat vågner flere gange hvor hovedet dunker og man ved at morgenen og dagen igen bliver forfærdelig fordi man har en knugende hovedpine lige fra man vågner, så er det intet mindre en fuldstændig fantastisk endelig at vågne op uden!!!

Hav en skøn dag!

IHH hvor lyder det bare godt, håber det er den der virker allerede

Anmeld

4. marts 2011

Lilac

eeeej, hvor skønt! Jeg krydser fingre for den hovedpine holder sig væk, det må jo slet ikke være til at være til, når man har hovedpine konstant!

Anmeld

4. marts 2011

Jules

Det er da bare lækkert Tina.... 

Håber også du får en forsat fantastisk dag!

Anmeld

4. marts 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Hav en skøn dag!

det er skismer dejligt at høre Tina!!! hovedpine er bare ikke sjovt, og slet ikke hver dag!

jeg håber da at det er medicinen som har virket!

fik du opklaring på bihule-sagen?

Anmeld

4. marts 2011

Ida.

årh hvor skønt for dig - jeg  for, at det er den nye medicin, der virker...

Anmeld

4. marts 2011

anna-jonas

Mon ikke det er medicinen..............hvilket præparat er det??

Håber at dagen bliver god, så din weekend start bliver skøn.

Anmeld

4. marts 2011

<3

Jamen JUHUUUU!!!!!!

Anmeld

4. marts 2011

AnneBJ

TbCp skriver:

Hovedpinefri vågning er BESTEMT ikke at kimse af!!! Det er simpelthen næsten noget af det værste der findes!

Hvor er det bare dejligt for dig, håber virkelig det er det nye medicin, og at det bare virker NU! 

Ha' en fantastisk fredag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.