Jeg er så glad for...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Aves.

Jeg er så glad for:

At jeg snart har gennemført min udd. trods alt det lort jeg har stået i.

Jeg er glad for at jeg for første gang i mit liv føler mig stærk, hel og værd at elske.

Jeg er glad for at jeg har mødt manden som jeg ikke kan lade være med at elske og for at han ikke kan lde være tilbage igen.

Jeg er glad for at være, for at opleve at det jeg har valgt var det bedste for mine børn og jeg.

Jeg er glad for alle de mennesker der har været der for mig da jeg var ved at sige farvel til det hele.

Jeg er glad for ikke bare at være glad, jeg er nærmest lykkelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Mormilla

Jeg er SUPER glad fordi jeg har kun to uger til termin. Så hun kan jo komme ud hvornår det skulle være

Har ikke så ondt mere, fordi hun har sat sig fast Så nu kan jeg lave lidt mere med min søn

Og så er jeg os meget glad for at jeg har en super dejlig mand og søn!!!   

Anmeld

24. marts 2011

oo

Jeg er bare glad for det hele - der hersker total lykke og idyl i skoven for tiden

Anmeld

24. marts 2011

9510

Jeg er så glad for mit liv, mine 2 skønne unger og min fantastiske mand

Så er jeg ekstra glad fordi solen skinner og sommeren endelig er på vej, det gør jo at man bliver ekstra glad

Og så er jeg glad for Baby.dk, for hvis jeg ikke havde den her side skulle jeg hænge over gulvvask og vasketøj

Anmeld

24. marts 2011

merichs

Jeg er så glad for:

JORDBÆR! Mums godt det snart er sommer

Og selvfølgelig min dejlige datter som får mig til at smile hver dag. Og min skønne kæreste, dejlige familie og fantastiske veninder

Anmeld

24. marts 2011

NinaNymannMadsen

jeg er glad for min dejlige kæreste og vores dejlige datter. jeg er glad for spiret i maven. jeg er glad for at ha en masse gode venner. jeg er glad for min familie altid er der for os.

Anmeld

24. marts 2011

Hvem?

AnneH skriver:

Synes der er så mange jeg er træt af indlæg fortiden og man skal have lov til at komme af med de ting man nu går og er træt af, MEN jeg synes vi trænger til en tråd hvor vi skriver hvad man er glad for!

Jeg er så glad for:

Min guddatters dejlige latter og at jeg skal være sammen med hende hele weekenden!

For min mand, som støtter mig og gør mig en stærkere person.

For at jeg har tag over hovedet og en varm seng at ligge mig i om lidt.

Hvad er du glad for??

Phu ha, jeg har enormt mange ting at være glad for

- Mine helt igennem skønne drenge, fordi de er som de er.

- Min fantastiske mand, der kan få mig til at smile selvom alting ser gråt ud.

- Mine dejlige forældre og brødre, der altid er der for mig.

- Mine herlige veninder, der støtter mig igennem alt

- Min ejendom som er er så glad for

- Og ej at forglemme mine dyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.