Jeg er så glad for...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

AnneH

Synes der er så mange jeg er træt af indlæg fortiden og man skal have lov til at komme af med de ting man nu går og er træt af, MEN jeg synes vi trænger til en tråd hvor vi skriver hvad man er glad for!

Jeg er så glad for:

Min guddatters dejlige latter og at jeg skal være sammen med hende hele weekenden!

For min mand, som støtter mig og gør mig en stærkere person.

For at jeg har tag over hovedet og en varm seng at ligge mig i om lidt.

Hvad er du glad for??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Mumto3

Vi ser ALDRIG fjernsyn, vi har en stueantenne, og den virker sjælden, det krævet helt specielle vejrforhold, men i aften tændte jeg og så noget der hedder Aftenholdet (tror jeg nok) og hold da kæft hvor var det morsom!!! Jeg grinede og grinede og jeg tænker at jeg har lyst til at grine meget mere i mit liv!! Jeg vil grine med min mand (pyha...det bliver måske lidt svært, han er en super dejlig men også alvorlig mand) og jeg vil grine med mine skønne og skøre unger, jeg vil grine med mine veninder......jeg vil grine emd hele verden!!!

LIVET ER JO SKØNT!!!

Anmeld

4. marts 2011

Dansker i England

Godt initiativ

Jeg er glad for, at jeg har min fantastiske datter i mit liv

At jeg har fundet en rigtig sød og dejlig mand, jeg føler, jeg aldrig vil kunne få nok af

At livet generelt er godt

Anmeld

4. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg er glad for min søns fantastisk smukke grin.

Jeg er glad for at have en god veninde som Luppe-Laban.

Jeg er rigtigt glad for min mor, hun er bare den bedste i verden.

Anmeld

4. marts 2011

meem

Jeg er så glad for har verdens dejligste kæreste

Verdens mest vidunderlige datter

Og en lille grønært på vej

Sidder i en alder af 21 og har stort set fået opfyldt alle livets ønsker.. Uddannet med fast job, forlovet med drømmemanden, snart to børn... Livet er en gave

Anmeld

4. marts 2011

Lone Jakobsen

sikke en dejlig tråd jamen hvor skal jeg begynde:

* jeg er så glad for at alle mine børn har det godt, er lykkelige og glade, trods den modgang nogen af dem har oplevet

* jeg er så glad for at min mand og jeg nu har nået det punkt hvor vi trives med bare at være, hvor vi oplever en tillid og kærlighed der giver mulighed for så meget.

* jeg er så glad fordi det lykkedes mig at få dette fantastiske job. har aldrig oplevet et job med så meget mening, og jeg elsker den glæde det bringer i mit liv.

Anmeld

4. marts 2011

Koen.

Er så glad når min datter kigger på mig og sender sit kæmpe tandløse charmesmil, åh en kærlighed

jeg er så glad for at jeg endelig efter 4-5 år skal ses med 3 gamle skole veninder i dag og de bliver hel weekenden

jeg er så glad for skal meget snart være moster

Anmeld

4. marts 2011

morethanperfect

Jeg er bare SÅÅÅÅ glad ! .. For ,

... Min dejlige søn og min fantastiske kæreste !

... At jeg har fået det bedre pga. min søn 

... At jeg intet modgang har for tiden og alt går som det skal  

Jeg er glad fordi jeg er lykkelig ! <3

Anmeld

4. marts 2011

Carina1977

AnneH skriver:

Synes der er så mange jeg er træt af indlæg fortiden og man skal have lov til at komme af med de ting man nu går og er træt af, MEN jeg synes vi trænger til en tråd hvor vi skriver hvad man er glad for!

Jeg er så glad for:

Min guddatters dejlige latter og at jeg skal være sammen med hende hele weekenden!

For min mand, som støtter mig og gør mig en stærkere person.

For at jeg har tag over hovedet og en varm seng at ligge mig i om lidt.

Hvad er du glad for??

Jeg er glad for min dejlige søn, som bare er så dejlig betænksom  Så er jeg glad for min familie, som bare altid er der for mig.

Jeg er glad for liver, der findes da ikke nogen større gave

Til sidst er jeg glad for at der findes så mange søde mennesker på nettet, der er parat til at hjælpe, selvom de faktisk ikke behøver det. Der var en sød pige/kvinde på nettet, der rådede mig til at begynde at tage et naturprodukt, og nu har jeg ikke længere ondt i mit urinrør/blære. Har ellers haft vanvittige smerter i mange måneder. Nu føler jeg bare at lige hende, har givet mig mit liv tilbage. Uden hendes gode råd, ville jeg jo stadig sidde her grædefærdig af bare smerter.

Dejligt at der findes så fantastiske mennesker

Og så er jeg glad for sådan en fantastisk tråd, som den her

Anmeld

24. marts 2011

Kruse90

Jeg er rigtig rigtig glad for min kæreste, min familie og mine venner

Ja jeg er glad for at være til og er også utrolig glad for denne hjemmeside og alle jer dejlige piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.