Bebser og børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

signe.

du skal måske oprette en boks der hedder " Jeg har ikke tvillinger(endnu) men har arveanlæg for det" sådan ligger landet nemlig for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

SiLiMiMa

kimfrit skriver:

Hej Piger

Jeg skal bare hører om noget dumt, fordi jeg er så nysgerrig

Men...

Hvor mange af jer har fået tvilinger og hvor mange er jeg har arveanlæg for tvilinger ?

Jeg spørg bare fordi jeg vildt godt kunne tænke mig at få tvilinger næste gang, men der er INGEN i vores familie der før har få tvilinger

Og hvordan oplever i at det er at være mor til tvillinger?

Kram

ved ikke rigtig hvad jeg skal stemme....

jeg har ikke arveanlæg for tvillinger, men blev alligevel gravid med tvillinger i 2007 (efter at have fået 3 børn).... kunne dog ikke gennemføre graviditeten, da de ikke var raske .

Efterfølgende har jeg fået endnu et enkelt barn.

Tror min alder spillede ind hos mig...

heise

Anmeld

4. marts 2011

NinaNymannMadsen

indtil videre er det kun 1 af gangen.

venter barn nr 2 og ved endnu ikke om der er mere end en der inde. der er ikke tvillinger på min side af hvad vi ved. min farmor snakker om hun måske skulle ha haft tvillinger men tabte den ene under graviditeten.

min kæreste er selv tvilling men ikke enægget og tror ikke der ligger flere tvillinger i hans familie, hvertfald ikke hvad jeg ved da han næsten aldrig snakker om sin familie ud over hans søskende og mor og far.

Anmeld

4. marts 2011

kimfrit

Heise skriver:

ved ikke rigtig hvad jeg skal stemme....

jeg har ikke arveanlæg for tvillinger, men blev alligevel gravid med tvillinger i 2007 (efter at have fået 3 børn).... kunne dog ikke gennemføre graviditeten, da de ikke var raske .

Efterfølgende har jeg fået endnu et enkelt barn.

Tror min alder spillede ind hos mig...

heise

Okay, jamen det svare ho meget godt på mit spørgsmål, trist at du ikke kunne gennemføre det

Men jeg ville også bare finde ud af om man godt kunne få tvilinger selvom ingen i ens famile havde prøvet det før.

Anmeld

4. marts 2011

kimfrit

Ja jeg kan godt se at jeg mangler nogle svar muligheder, hehe skulle nok have tænkt lidt mere over det inde jeg oprettet indlægget. Men dejligt at i svare alligevel

Anmeld

4. marts 2011

BellaCiinea

Har stemt blankt, da jeg ikke har børn, men har arveanlæg for tvillinger 

Anmeld

4. marts 2011

kimfrit

IsabellaCiinea skriver:

Har stemt blankt, da jeg ikke har børn, men har arveanlæg for tvillinger 

Heldige

Anmeld

4. marts 2011

BellaCiinea

kimfrit skriver:

Heldige

Vil helst ikk ha tvillinger =/

Tror ikk jeg kan magte det.. 1 barn er også nok sys jeg..

Anmeld

4. marts 2011

Mira0911

Har ingen tvillinger... Men arveænlæg for det... 

Anmeld

4. marts 2011

KarinaIda

kimfrit skriver:

Hej Piger

Jeg skal bare hører om noget dumt, fordi jeg er så nysgerrig

Men...

Hvor mange af jer har fået tvilinger og hvor mange er jeg har arveanlæg for tvilinger ?

Jeg spørg bare fordi jeg vildt godt kunne tænke mig at få tvilinger næste gang, men der er INGEN i vores familie der før har få tvilinger

Og hvordan oplever i at det er at være mor til tvillinger?

Kram

har stemt kun et barn af gangen her, men har arveanlæg til tvillinger fra både min og kærestens familie af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.