Bebser og børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

kimfrit

DLM skriver:

nej ikke nervøs... 2 ville være fantastisk tror bare jeg ville blive ekstrem overrasket hvis der var 2 næste gang ^^ og tænke hvor vildt det ville være at ha 2 små bebser i maven

ja det må være en hel vild oplevelse !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

kimfrit

DLM skriver:

nej ikke nervøs... 2 ville være fantastisk tror bare jeg ville blive ekstrem overrasket hvis der var 2 næste gang ^^ og tænke hvor vildt det ville være at ha 2 små bebser i maven

ja det må være en hel vild oplevelse !

Anmeld

3. marts 2011

Charlotte Wberg

kimfrit skriver:

Tror også det ville være hårdt, men det er sikkert også dobbel glæden ?

Eller måske lever jeg i en drømme verden  hehe

Hehe ja det vil jeg også tro, men synes meget ofte min nevø og niece er billig til salg gg... Men de er da mega dejlige, bare også lidt frække hehe... Men det hårdeste må være de første par år og så må det vil løsne op tror jeg. Men igen er der meget delte meninger om hvor hårdt det er... Gg

Anmeld

4. marts 2011

JustAnotherName

Min farmor fik tvillinger. Så jeg har vel i princippet arveanlæg for det.

Men indtil nu har vi fået to børn - én ad gangen

Anmeld

4. marts 2011

Benjamins'mor

Der mangler en mulighed.

: Kun et barn af gangen her indtil videre, men har arveanlæg.

Har stemt: Kun et barn af gangen her.

Men i vores begges familier er der arveanlæg for tvillinger.

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

Vi har kun en enkelt, men har tvillinger flere steder, på begge sider af familien.

Min mormor var tvilling, hendes tvillingebror døde dog ved fødslen, min fætter har fået tvillinger.
2 af min mands fastre er tvillinger og hans ene kusine + mand har fået tvillinger.... så der er masser i familien

Anmeld

4. marts 2011

sarahb

Min onkel på mi mors side har tvillinger, men kun 1 af gangen her og vi har 2 børn

Anmeld

4. marts 2011

2babygirls

kimfrit skriver:

Hej Piger

Jeg skal bare hører om noget dumt, fordi jeg er så nysgerrig

Men...

Hvor mange af jer har fået tvilinger og hvor mange er jeg har arveanlæg for tvilinger ?

Jeg spørg bare fordi jeg vildt godt kunne tænke mig at få tvilinger næste gang, men der er INGEN i vores familie der før har få tvilinger

Og hvordan oplever i at det er at være mor til tvillinger?

Kram

Jeg har stemt blankt, da jeg kun har et barn, men arveanlæg for tvillinger..

Du mangler jo nogle svarmuligheder!!!

Anmeld

4. marts 2011

Troldepussen

Jeg har ikke tvillinger selv, men har arveanlæg fordet. Min kusine har født tvillinger og min Tipoldemor havde 2 sæt tvillinger. Så det må jo ligge i generne.

Anmeld

4. marts 2011

maria_wlt

Jeg har ikke stemt da jeg ikke har tvillinger, men har været gravid med dem. Min søn er enægget tvilling, men han bror klarede det ikke desværre.Min mor er selv enægget og min svigerfar er tveægget :-)Men der er nu så mange teorier hvornår man har nemmere ved det og alt det. Vi er f.eks mange børne af min mor og mostede men jeg er dog den eneste der har ventet 2.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.