Virkelig pinligt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Fru Nielsen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Haha... der forsvandt den liderlighed da vist 

Griner.. Ej, det er sq ikke helt heldigt, hvordan bar du dig ad med at få den sendt til din far i stedet?

Jamen jeg har begge hænder på rattet og køre så med tlf i hånden mens jeg stadig kan se på vejen og holde godt ved, også kigger jeg jo ikke lige på min tlf mens..... Og ja, må være kommet til at trykke på noget forkert!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Fru Nielsen

Moaar skriver:

Ja, det må være pinligt. Men jeg synes ærlig talt, at det mest pinlige/forkastelige er, at du SMSer, mens du kører bil!

Så længe jeg er koncentreret om at køre så har jeg ikke dårlig samvittighed over det, og eftersom jeg ku sende den slags besked forkert viser det jo at jeg var koncentreret om andet end at skrive smser......

Men nu handlede tråden ikke om det er forkert eller ej at jeg smsede mens jeg kørte. Så vil du sige mere omkring det kan vi tage den over privat besked....

Go dag til dig....

Anmeld

4. marts 2011

Senia

Fru Nielsen skriver:

Jamen jeg har begge hænder på rattet og køre så med tlf i hånden mens jeg stadig kan se på vejen og holde godt ved, også kigger jeg jo ikke lige på min tlf mens..... Og ja, må være kommet til at trykke på noget forkert!

Griner altså altså.. Gad godt at have set din fars udtryk da han læste beskeden.. haha...

Hvornår skal du se ham igen? Kunne da være lidt sjovt at høre om han kommer med en kommentar eller bare er lidt mere tavs end han plejer.. griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.