Virkelig pinligt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

eElak

*LOOOOOOOOOOOOOOL*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Moar2011

hahah griner .. PINLIGT..

Anmeld

3. marts 2011

Hasselnødden

Oh no  he he he... tak for at du delte på en ellers dum dag

Anmeld

3. marts 2011

sweet

Fru Nielsen skriver:

Spørger manden nu her om han ik vil køre ind til byen for at handle noget til mig og han siger nej... For at logge siger jeg at hvis han gør det så får han sex i aften....Men han siger at det kan han da få alligevel!

Nå jeg køre så selv... Ind tikker en sms:

Manden: Hmm du sku aldrig have skrevet det om sex, nu ku jeg jo godt lige.

Mig: Jamen kan være du får alligevel, har sku lidt lyst.

Manden: Hvad har gjort dig liderlig?

Mig: Jeg ved det sku ikke, har bare en anelse kriller i dåsen (sådan skriver jeg normalt aldrig) Men er lige noget internt.

Manden bliver så helt stille hvilket jeg ikke forstår. Kigger min tlf for at se om jeg ikke sku have fået sendt beskeden. Men det har jeg, dog til min FAR

Har endnu ikke hørt fra min far, heldigvis, håber han bare lader den gå i glemmebogen....

Undskyld de saftige detalje, men syntes lige jeg ville give jer en griner....

Kram fra mig

hehe sorry men der fik du mig godt nok til at grine

men forstår dig godt... tror også jeg ville være lidt pinligt berørt

Anmeld

3. marts 2011

Lou87

Fru Nielsen skriver:

Spørger manden nu her om han ik vil køre ind til byen for at handle noget til mig og han siger nej... For at logge siger jeg at hvis han gør det så får han sex i aften....Men han siger at det kan han da få alligevel!

Mig: Jeg ved det sku ikke, har bare en anelse kriller i dåsen (sådan skriver jeg normalt aldrig) Men er lige noget internt.

Manden bliver så helt stille hvilket jeg ikke forstår. Kigger min tlf for at se om jeg ikke sku have fået sendt beskeden. Men det har jeg, dog til min FAR

Har endnu ikke hørt fra min far, heldigvis, håber han bare lader den gå i glemmebogen....

Kram fra mig

Hahaha åhhh din stakkel
Det bare aldrig godt sådan noget..

Tror kun jeg har været ude for at sende en maaaasse vollapyk når jeg har været fuld.. Også til en daværende chef!
Heldigvis intet kinky

Anmeld

3. marts 2011

Mi

PIS PIS PIS

Godt det ikke var mig. Min far ville aldrig lade det gå i glemmebogen, men drille mig med det hver gang jeg så ham.

Men måske er han lige så flov som dig  Og lader som om det aldrig er sket

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. marts 2011

ønskebørn74

Fru Nielsen skriver:

Kram fra mig

Kommet til at gøre det samme... Bare til min chef...

Og så mig der er sådan en flov en...

Anmeld

3. marts 2011

SussieThyssen

Fru Nielsen skriver:

Kram fra mig

LOOOL
Der havde du nær slået gamle Sussie ihjel...mand for en griner.

Det minder mig om en veninde og hendes kæreste, der havde planlagt en rigtig sexy weekend, og hun havde rigtig forberedt hans hjemkomst, med sexet undertøj og hrmm...sexlegetøj.
Og for at sætte ham i stødet fra starten holdt hun så øje ud af vinduet. Ind ruller bilen på gårdspladsen, hun ind på sengen, fat i legetøjet osv.
Det banker på døren, hun når kun i brøkdele at studse over hvorfor han dog banker på, råber "Kom ind", og ind kommer....
hendes mormor!!! 
Maaaaaaand hvor var hun flov.
De havde begge helt glemt at de havde aftalt med hende at hun skulle komme til middag...og hun havde samme mærke og farve bil som de selv.
Men mormor tog det i stiv arm, og sagde:
"Ak ja min pige...man skulle blot være ung igen, sikke en masse sjove ting man så kunne opleve".

De havde en hyggelig aften sammen med hende, men hun tog tidligt hjem og sagde med et blink:
"Så kan I får tid til at nyde jeres weekend".

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. marts 2011

Moaar

Fru Nielsen skriver:

Seriøst, jeg skrev kun med andreas så tænkte sleeet ik over det... Men kørte bil så det hele gik lige lidt hurtig.... Ups!

Ja, det må være pinligt. Men jeg synes ærlig talt, at det mest pinlige/forkastelige er, at du SMSer, mens du kører bil!

Anmeld

4. marts 2011

Senia

Haha... der forsvandt den liderlighed da vist 

Griner.. Ej, det er sq ikke helt heldigt, hvordan bar du dig ad med at få den sendt til din far i stedet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.