Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
STORT TILLYKKE med den nye lejlighed.. Det bliver da bare super lækkert at få jeres eget igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har kigget, de har det ikke skal være en med plads til en dobbelt dyne i, det skal være en bænk og så en pude ovenpå Har fundet den i Bilka, men... Gemalen skal lige overbevises først
Ja, han er lidt speciel, dejlig (!) det ikke er mig som gør det, så havde jeg fået høvl fra familie og venner
Anne G skriver: STORT TILLYKKE med den nye lejlighed.. Det bliver da bare super lækkert at få jeres eget igen
Tak tak!
Vi glæder os såååå meget!
Sigridogbaby skriver: Vil bare lige fortælle at efter at have boet ved svigerforældrene siden 18 dec. har vi nu fundet en lækker lille lejlighed i Esbjerg C! Noget vi syntes har varet længere tid at få fat i, og vi er så jublende glade! ;D Lejligeheden ligger 500 m fra Peders skole, 100 m fra Netto, 150 m fra universiteterne, 500 m fra min skole, og ca 700 m fra centrum... Tror jeg ! Det vi glæder os mest til er at komme væk fra hundene. Alle 4. Og de 4 af Peders søskende som stadig bor hjemme. Og lang transport til skole. Og ingen-grønsager. Og ikke-lydtætte vægge. Alt i alt, gulvet var ved at falde sammen da vi hoppede af glæde imorges <3 ! KH en meget - MEGET - glad Sigrid
Vil bare lige fortælle at efter at have boet ved svigerforældrene siden 18 dec. har vi nu fundet en lækker lille lejlighed i Esbjerg C! Noget vi syntes har varet længere tid at få fat i, og vi er så jublende glade! ;D
Lejligeheden ligger 500 m fra Peders skole, 100 m fra Netto, 150 m fra universiteterne, 500 m fra min skole, og ca 700 m fra centrum... Tror jeg !
Det vi glæder os mest til er at komme væk fra hundene. Alle 4. Og de 4 af Peders søskende som stadig bor hjemme. Og lang transport til skole. Og ingen-grønsager. Og ikke-lydtætte vægge.
Alt i alt, gulvet var ved at falde sammen da vi hoppede af glæde imorges <3 !
KH en meget - MEGET - glad Sigrid
Stort tillykke med jeres nye hjem, hvor er det da bare dejligt for jer
Maja84 skriver: Stort tillykke med jeres nye hjem, hvor er det da bare dejligt for jer
Mange tak, vi er også bare SÅ glade! <3
Sigridogbaby skriver: Mange tak, vi er også bare SÅ glade! <3
kan jeg godt forstå
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128