Nyt hjem til Loverboy og mig! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

-Sigrid-

Vil bare lige fortælle at efter at have boet ved svigerforældrene siden 18 dec. har vi nu fundet en lækker lille lejlighed i Esbjerg C! Noget vi syntes har varet længere tid at få fat i, og vi er så jublende glade! ;D

Lejligeheden ligger 500 m fra Peders skole, 100 m fra Netto, 150 m fra universiteterne, 500 m fra min skole, og ca 700 m fra centrum... Tror jeg !

Det vi glæder os mest til er at komme væk fra hundene. Alle 4. Og de 4 af Peders søskende som stadig bor hjemme. Og lang transport til skole. Og ingen-grønsager. Og ikke-lydtætte vægge. 

Alt i alt, gulvet var ved at falde sammen da vi hoppede af glæde imorges <3 !

KH en meget - MEGET - glad Sigrid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Jules

Hvor lækkert... Tillykke med det nye hjem! 

Anmeld

4. marts 2011

Senia

Stort tillykke med den nye lejlighed Det lyder da også bare helt perfekt for jer.. og puha.. kan godt forstå at I glæder jer til at få jeres eget.

Men må tage hatten af, for at I har klaret at bo ved familie.. Det ville jeg slet ikke turde kaste mig ud i...

Har du ikke nogle billeder af den?

Anmeld

4. marts 2011

-Sigrid-

Jules skriver:

Hvor lækkert... Tillykke med det nye hjem! 

Tak tak - mange tak

Anmeld

4. marts 2011

-Sigrid-

Lille-Nivs.Mor skriver:

Stort tillykke med den nye lejlighed Det lyder da også bare helt perfekt for jer.. og puha.. kan godt forstå at I glæder jer til at få jeres eget.

Men må tage hatten af, for at I har klaret at bo ved familie.. Det ville jeg slet ikke turde kaste mig ud i...

Har du ikke nogle billeder af den?

tak Har godt nok også været det tætteste på helved man kan komme 4 hunde - kun én af dem er stueren og ikke konstant gøende

De kommer når vi flytter ind

Anmeld

4. marts 2011

Senia

Sigridogbaby skriver:

tak Har godt nok også været det tætteste på helved man kan komme 4 hunde - kun én af dem er stueren og ikke konstant gøende

De kommer når vi flytter ind

Puha.. det lyder godt nok ikke sjovt Og hunde får jo også hurtigt gejlet hinanden op Bliver da dejligt for jer med en masse ro omrking jer, og bare kunne være jer selv fuldt ud..

Uhh glæder mig til at se dem

Anmeld

4. marts 2011

-Sigrid-

Lille-Nivs.Mor skriver:

Puha.. det lyder godt nok ikke sjovt Og hunde får jo også hurtigt gejlet hinanden op Bliver da dejligt for jer med en masse ro omrking jer, og bare kunne være jer selv fuldt ud..

Uhh glæder mig til at se dem

Ja, nemlig anyway, vi flytter den 15. og sætter krydser i kalenderen for hver dag der går

Tja, kan kun blive godt <3

Anmeld

4. marts 2011

Senia

Sigridogbaby skriver:

Ja, nemlig anyway, vi flytter den 15. og sætter krydser i kalenderen for hver dag der går

Tja, kan kun blive godt <3

Hehe.. det er da også en rigtig dejlig ting at se frem til

Er i så i gang med at bruge lidt ventetid på at kigge på møbler?

Ja, det må man da sige - specielt i forhold til hvordan tingene er nu

Anmeld

4. marts 2011

-Sigrid-

Lille-Nivs.Mor skriver:

Hehe.. det er da også en rigtig dejlig ting at se frem til

Er i så i gang med at bruge lidt ventetid på at kigge på møbler?

Ja, det må man da sige - specielt i forhold til hvordan tingene er nu

Nope, vi har allede møblerne, det eneste vi skal bruge er en skammelting... Men kæresten har været ude at købe Rosendahl () - til hamselv

Ja, godt med privatliv

Anmeld

4. marts 2011

Senia

Sigridogbaby skriver:

Nope, vi har allede møblerne, det eneste vi skal bruge er en skammelting... Men kæresten har været ude at købe Rosendahl () - til hamselv

Ja, godt med privatliv

En skammelting? Måkse Ikea kan byde på noget?

Dejligt at have alle møblerne, så bliver det ikke så dyrt, som det let kan blive hvis man ikke har det store.

Griner.. Det er første gang jeg har hørt en mand købe Rosendahl til sig selv hehe.. Men det er også super lækre ting hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.