Se mig - se mig - se mig :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Klumpe-dumpe

idamaria83 skriver:

Dét er til gengæld imponerende!!

Ja jeg var også meget forundret.... Dpérne havde lige tage dem ud for at flette Luttens hår og så satte hun dem i som eleastikker. (du ved, nede i enden på fletningerne)

Normalt vil hun ikke ha´eleastik eller spænder i, så nu kommer hun til at ha´sommerfugle i hele tiden ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

oo

seeeeeejt mand! der er sgu da total feminist over Lutten: fin blomst udenpå, total megasej urkvinde-tøndetæsker indeni  dér forelskede jeg mig liiiiiige lidt mere i Frøken Glæde

Anmeld

3. marts 2011

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

seeeeeejt mand! der er sgu da total feminist over Lutten: fin blomst udenpå, total megasej urkvinde-tøndetæsker indeni  dér forelskede jeg mig liiiiiige lidt mere i Frøken Glæde

Ja for dælen den havde fået tæsk ( hun havde nok set sin mor for sig;)

Men de voksne grinede så meget, for hun plejer jo at være den stille pige, der er bange for alting.... Så hun havde fået lov til at slå ekstra mange gange.

Anmeld

4. marts 2011

Jules

Hun er bare så fin altså

Anmeld

4. marts 2011

Lilac

Rose <3 skriver:

Hej skønne Mette.

Se mig, Lucca er fiiiin "donning" med Kongekrone.

Hilsen Malucca.

Ja er hun ikke en skøn BLOMST  (Dpérn spurgte også om hun var Alf eller blomst så måske jeg alligevel ikke var sååååå kreativ alligevel

Så gættede jeg rigtigt da jeg troede hun var en blomst! Hvor er det totalt sejt at du har lavet kostumet selv, herhjemme tyede vi til et abe-kostume fra toy´r´us til 150 kr! 

Kære Malucca,

du er en meget fin donning med konge-krone 

Hilsen xxx 

Anmeld

4. marts 2011

Ni-ko-li-ne

OMG Trine! du er single-mom og syr simpelthen selv kostumet!!!!! vi er to her og har købt os fra det... Nikoline skal være tigerdyret!

kostumet du har lavet er rigtig flot, og Lutten er Dejlig som altid!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.