Se mig - se mig - se mig :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ej undskyld overskriften, men jeg synes altså at Malucca var så fin i dag, i sit fasterlavnstøj  (og helt HJEMME gjort dragt, som jeg fik meget ros for)

Det bedste ved hele dagen, var da jeg hentede hende igen, og dpér sagde at Malucca virkelig havde ført an til "festen" i legestuen. (Jeg havde været så bange for hun ville være bange)

Hun havde ikke været til at drive væk fra tønden, og havde slået og slået og slået på den, lige indtil bunden røg ud

og ja dpér ved godt hun ryger på nettet, og så kan I også det fantastiske kvinde-menneske der passer Lutten.

(Bonusfoto:) Og ja herhjemme er vi stadig MEGET glad for KONGEkronen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

msax

hvor fint... herhjemme skal Mille først klædes ud på mandag og kusinens aflagte mariehøne kostume. Det kunne da forresten da lige være jeg skulle prøve om hun kan passe det eller om jeg skal igang med at være kreativ...

Anmeld

3. marts 2011

anna-jonas

Altså Trine................ Det er et prinsesse diadem, sgu' da ikke en kongekrone..........................Nøj, Anna ville blive forarget hvis hun havde læst dit indlæg.

Hvor er hun altså fin, den lille fe??? eller blomst??

Anmeld

3. marts 2011

Klumpe-dumpe

msax skriver:

hvor fint... herhjemme skal Mille først klædes ud på mandag og kusinens aflagte mariehøne kostume. Det kunne da forresten da lige være jeg skulle prøve om hun kan passe det eller om jeg skal igang med at være kreativ...

Ja det kan da godt være, for tiden flyver jo afsted... især når man skal være kreativ ;)

Ved godt man ikke kan se så meget af selve dragten, men pigebarnet ville ikke lade mig fotografere hende. (så godt dpérn måtte;)

Anmeld

3. marts 2011

Ida.

Åh hvor er hun SØØØD og så med sommerfugle i blomstens hår....ihh

Anmeld

3. marts 2011

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Altså Trine................ Det er et prinsesse diadem, sgu' da ikke en kongekrone..........................Nøj, Anna ville blive forarget hvis hun havde læst dit indlæg.

Hvor er hun altså fin, den lille fe??? eller blomst??

Hej skønne Mette.

Se mig, Lucca er fiiiin "donning" med Kongekrone.

Hilsen Malucca.

Ja er hun ikke en skøn BLOMST  (Dpérn spurgte også om hun var Alf eller blomst;) så måske jeg alligevel ikke var sååååå kreativ alligevel ;)

Anmeld

3. marts 2011

Klumpe-dumpe

idamaria83 skriver:

Åh hvor er hun SØØØD og så med sommerfugle i blomstens hår....ihh

Ej kunne du godt spotte dem.... De er bare SÅ fine de sommefuglespænder.....

Og det var så det eneste gode ved at være indlagt, man fik nemlig sådan nogle finde spænder og armbånd.

Anmeld

3. marts 2011

Ida.

Rose <3 skriver:

Ej kunne du godt spotte dem.... De er bare SÅ fine de sommefuglespænder.....

Og det var så det eneste gode ved at være indlagt, man fik nemlig sådan nogle finde spænder og armbånd.

Ja det kunne jeg da - man er vel en pige, der godt kan lide accesories - og mor til to piger, der er lige så vilde med accesories

Så er der da én ting, man kan snakke positivt om, når man taler om hospitalet - spænder og armbånd er da noget, man kan forstå!

Anmeld

3. marts 2011

Klumpe-dumpe

idamaria83 skriver:

Ja det kunne jeg da - man er vel en pige, der godt kan lide accesories - og mor til to piger, der er lige så vilde med accesories

Så er der da én ting, man kan snakke positivt om, når man taler om hospitalet - spænder og armbånd er da noget, man kan forstå!

Ja lige præcis, og de havde siddet i håret HELE dagen.

Anmeld

3. marts 2011

Ida.

Rose <3 skriver:

Ja lige præcis, og de havde siddet i håret HELE dagen.

Dét er til gengæld imponerende!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.