Øøøj hvor er jeg TRÆT...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

msax

idamaria83 skriver:

Hehe ja...jeg holder nu på, at jeg BÅDE er klog og intelligent

selvfølgelig - det er du da også...

charme, selvtillid og lækkert hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Ida.

msax skriver:

selvfølgelig - det er du da også...

charme, selvtillid og lækkert hår

Som lige nu er forandret til: en smule selvynk, trøje smurt ind i Linas snot på begge skuldre, ingen make-up, en frisure der sad nogenlunde for 14 timer siden og Pelles hummelbukser, der vist er en del pletter på....jo jo...måske er det meget godt, jeg er alene hjemme

Anmeld

3. marts 2011

msax

idamaria83 skriver:

Som lige nu er forandret til: en smule selvynk, trøje smurt ind i Linas snot på begge skuldre, ingen make-up, en frisure der sad nogenlunde for 14 timer siden og Pelles hummelbukser, der vist er en del pletter på....jo jo...måske er det meget godt, jeg er alene hjemme

om ikke andet så lyder det super afslappende og meget mor-agtigt...

Anmeld

3. marts 2011

Ida.

msax skriver:

om ikke andet så lyder det super afslappende og meget mor-agtigt...

Dét er det også

Anmeld

4. marts 2011

Lilac

idamaria83 skriver:

Havde en urolig nat sidste nat - Lina har hostet og hostet, været vågen nogle gange - og endte så med at stå op kl. 5.45...hvilket altså er TIDLIGT i det her hus

Fra jeg hentede ungerne og indtil de blev puttet har de bare været pjevs med klynk på - og vi har oven i købet været hos mine forældre. Der havde jeg inviteret os selv på mad....som min mor så ringede og bad mig om at lave, for de kom sent hjem...arhmen super, så kunne jeg jo ligeså godt have været herhjemme!!!  Så det var til absolut ingen hjælp at være hos dem - ungerne ville alligevel kun have mig - da min far endelig fik lov til at hjælpe Lina med hendes jakke, da vi var på vej hjem, fik han lynet hende i fingeren...så det var bare super  

Nu sover de endelig, men Lina er så stjerneforkølet, at jeg er mere end spændt på natten og sidder her i foreløbig ro og har faktisk rigtig svært ved at slappe af...det har bare været en lidt for hektisk eftermiddag og aften - og så har jeg antennerne ude og ører på størrelse med en elefants - begge dele stift rettet mod Linas værelse i en eller anden forventning om, at hun bliver mere syg end bare forkølet!!

Så nu gider jeg faktisk ikke være det der græsenke mere...en dag var nok

årh, kender godt de dage!! Man er bare på konstant og når der endelig er ro i huset er ens hoved fyldt op med larm og stress! Håber du har fået en god nats søvn og det hele ser lidt lysere ud 

Anmeld

4. marts 2011

Ni-ko-li-ne

idamaria83 skriver:

Havde en urolig nat sidste nat - Lina har hostet og hostet, været vågen nogle gange - og endte så med at stå op kl. 5.45...hvilket altså er TIDLIGT i det her hus

Fra jeg hentede ungerne og indtil de blev puttet har de bare været pjevs med klynk på - og vi har oven i købet været hos mine forældre. Der havde jeg inviteret os selv på mad....som min mor så ringede og bad mig om at lave, for de kom sent hjem...arhmen super, så kunne jeg jo ligeså godt have været herhjemme!!!  Så det var til absolut ingen hjælp at være hos dem - ungerne ville alligevel kun have mig - da min far endelig fik lov til at hjælpe Lina med hendes jakke, da vi var på vej hjem, fik han lynet hende i fingeren...så det var bare super  

Nu sover de endelig, men Lina er så stjerneforkølet, at jeg er mere end spændt på natten og sidder her i foreløbig ro og har faktisk rigtig svært ved at slappe af...det har bare været en lidt for hektisk eftermiddag og aften - og så har jeg antennerne ude og ører på størrelse med en elefants - begge dele stift rettet mod Linas værelse i en eller anden forventning om, at hun bliver mere syg end bare forkølet!!

Så nu gider jeg faktisk ikke være det der græsenke mere...en dag var nok

den sygdom den sygdom! jeg krydser fingre for at den forsvinder som dug fra solen!!!!

Anmeld

4. marts 2011

Ida.

Lilac skriver:

årh, kender godt de dage!! Man er bare på konstant og når der endelig er ro i huset er ens hoved fyldt op med larm og stress! Håber du har fået en god nats søvn og det hele ser lidt lysere ud 

Fuldstændig - det hjalp dog på stress-niveauet at drikke en kop the! Har haft en udmærket nat - Lina er stadig møgforkølet, men har ikke kaldt eller været ked på noget tidspunkt i nat....hun var dog noget pyldret, da jeg afleverede hende....men de må jo ringe, hvis der er noget!

Anmeld

4. marts 2011

Ida.

Ni-ko-li-ne skriver:

den sygdom den sygdom! jeg krydser fingre for at den forsvinder som dug fra solen!!!!

TAK

Anmeld

4. marts 2011

Jules

Øv osse da....

Hvordan ser det ud idag???

Anmeld

4. marts 2011

Ida.

Jules skriver:

Øv osse da....

Hvordan ser det ud idag???

Natten har været meget bedre - Lina har hostet og rumsteret inde i sin seng, men har ikke været ked eller kaldt, så det er jo ganske fint - hun har stadig ikke feber, men er MØGforkølet...ligesom de øvrige unger i vuggeren....hun var lidt pylder, da jeg afleverede, men de må jo ringe, hvis hun får det værre....og i aften kommer Pelle hjem....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.