Havde en urolig nat sidste nat - Lina har hostet og hostet, været vågen nogle gange - og endte så med at stå op kl. 5.45...hvilket altså er TIDLIGT i det her hus 
Fra jeg hentede ungerne og indtil de blev puttet har de bare været pjevs med klynk på - og vi har oven i købet været hos mine forældre. Der havde jeg inviteret os selv på mad....som min mor så ringede og bad mig om at lave, for de kom sent hjem...arhmen super, så kunne jeg jo ligeså godt have været herhjemme!!!
Så det var til absolut ingen hjælp at være hos dem - ungerne ville alligevel kun have mig - da min far endelig fik lov til at hjælpe Lina med hendes jakke, da vi var på vej hjem, fik han lynet hende i fingeren...så det var bare super
Nu sover de endelig, men Lina er så stjerneforkølet, at jeg er mere end spændt på natten og sidder her i foreløbig ro og har faktisk rigtig svært ved at slappe af...det har bare været en lidt for hektisk eftermiddag og aften - og så har jeg antennerne ude og ører på størrelse med en elefants - begge dele stift rettet mod Linas værelse i en eller anden forventning om, at hun bliver mere syg end bare forkølet!!
Så nu gider jeg faktisk ikke være det der græsenke mere...en dag var nok 
Anmeld