er det baby eller fordi jeg er konstant oppustet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

channie-g

MariaE skriver:

så det er jo ikke di baby der fylder overhovedet, men det at du er gravid, så den er jo indirekte skyld i din mave:-)

din blob fylder jo ikke fem øre endnu:-)

hvad kan det være såå, sorry jeg virker lidt dum , men har ingen forstand på det overhovedet, såå synes det er voldsomt man allerede synes man er vokset men at vægten er det samme....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

channie-g

sweet skriver:

men det er vist helt normalt man kan være så oppustet tidlige i graviditeten... vi er lige langt henne ikke?? sådan ca..

jo vil jeg tro, jeg er 6 uger og nogen dage henne... ved det mere præcis d. 22 marts når jeg skal til første tjek...

Anmeld

3. marts 2011

sweet

channie-g skriver:

jo vil jeg tro, jeg er 6 uger og nogen dage henne... ved det mere præcis d. 22 marts når jeg skal til første tjek...

okay... min læge sagde at det er normalt at man kan blive så oppustet om aften når man er gravid også selv om man ikke er længere henne... det er forskelligt fra kvinde til kvinde hvor meget det er..

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

channie-g skriver:

fandt lige det billedet jeg tog inden jeg blev gravid, men var faktisk overbevist om at det var gået tabt på den gamle computer... men fandt den sq lige på mit kamera weehee... det er taget omkring d. 10 jan. 2011 

Kan godt se forskel på de 2

Anmeld

3. marts 2011

channie-g

sweet skriver:

okay... min læge sagde at det er normalt at man kan blive så oppustet om aften når man er gravid også selv om man ikke er længere henne... det er forskelligt fra kvinde til kvinde hvor meget det er..

godt godt, jeg har nemlig ikke været så heldig endnu at min læge har ville se mig, det eneste jeg har været der oppe for, var for at blive testet og så fik jeg en bog stukket i hånden og sendt hjem igen, og så var det ikke engang min egen læge den dag :-(

Anmeld

3. marts 2011

sweet

channie-g skriver:

godt godt, jeg har nemlig ikke været så heldig endnu at min læge har ville se mig, det eneste jeg har været der oppe for, var for at blive testet og så fik jeg en bog stukket i hånden og sendt hjem igen, og så var det ikke engang min egen læge den dag :-(

nu har jeg snakket meget med dem her det sidste stykke tid da jeg har nogle gener af det medicin jeg er kommet på så har haft svært ved at vudere om det er smerter i mave eller underliv jeg har... og hun mente nemlig det er det der ligmentsmerter... plus at det er normalt man er så oppustet om aften

Anmeld

3. marts 2011

channie-g

sweet skriver:

nu har jeg snakket meget med dem her det sidste stykke tid da jeg har nogle gener af det medicin jeg er kommet på så har haft svært ved at vudere om det er smerter i mave eller underliv jeg har... og hun mente nemlig det er det der ligmentsmerter... plus at det er normalt man er så oppustet om aften

det da ***** træls det skal være sådan, men man kan også sige hvis det virker og hjælper til at du holder på bebse så er det lige til at leve med i 9 mdr.... vi skal heldigvis ikke gå lige så længe som en elefant hehe

Anmeld

3. marts 2011

sweet

channie-g skriver:

det da ***** træls det skal være sådan, men man kan også sige hvis det virker og hjælper til at du holder på bebse så er det lige til at leve med i 9 mdr.... vi skal heldigvis ikke gå lige så længe som en elefant hehe

hvis det bare gider at holde min lille spire i live så skal jeg nok klare den.. vil gøre alt for at få den lille bebs  hehe ja er det ikke også helt vildt lang tid elefanter går i??

Anmeld

3. marts 2011

channie-g

sweet skriver:

hvis det bare gider at holde min lille spire i live så skal jeg nok klare den.. vil gøre alt for at få den lille bebs  hehe ja er det ikke også helt vildt lang tid elefanter går i??

kan jeg godt forstå, men som jeg har sagt før så er jeg sikker på i nok skal klare det... jamen jeg mener de er gravide omkring 1½ til 2 år så det er jo meget i forhold til 9 mdr.

Anmeld

3. marts 2011

sweet

channie-g skriver:

kan jeg godt forstå, men som jeg har sagt før så er jeg sikker på i nok skal klare det... jamen jeg mener de er gravide omkring 1½ til 2 år så det er jo meget i forhold til 9 mdr.

ja puha det er da lang tid at vente på sin lille bebs....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.