Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er jeg bare oppustet eller er det baby man begynder og kunne se, det skal lige siges jeg kun er omkring 6-7 uger henne... er det normalt ???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
channie-g skriver: er jeg bare oppustet eller er det baby man begynder og kunne se, det skal lige siges jeg kun er omkring 6-7 uger henne... er det normalt ???
Det kommer jo an på hvordan du ser ud normalt. Har du ikke et billede af maven hvor du ikke er gravid man kan sammenligne med?
Secrets skriver: Det kommer jo an på hvordan du ser ud normalt. Har du ikke et billede af maven hvor du ikke er gravid man kan sammenligne med?
Enig
skal se hvad jeg lige kan finde
tror det er en blandning sådan er det også med min en lille bule om morgen og større bule om aften
så det er jo ikke di baby der fylder overhovedet, men det at du er gravid, så den er jo indirekte skyld i din mave:-)
din blob fylder jo ikke fem øre endnu:-)
Jeg er i uge 7, min mave er stadig flad som en pandekage, men føler mig tit oppustet og føler maven "hænger" når jeg ligger på siden, men det gør den jo slet ikke endnu.
fandt lige det billedet jeg tog inden jeg blev gravid, men var faktisk overbevist om at det var gået tabt på den gamle computer... men fandt den sq lige på mit kamera weehee... det er taget omkring d. 10 jan. 2011
sweet skriver: tror det er en blandning sådan er det også med min en lille bule om morgen og større bule om aften
mit billedet er oz taget her til aften... synes bare det ser lidt voldsomt ud i forhold til hvor "langt" henne jeg er..
channie-g skriver: mit billedet er oz taget her til aften... synes bare det ser lidt voldsomt ud i forhold til hvor "langt" henne jeg er..
men det er vist helt normalt man kan være så oppustet tidlige i graviditeten... vi er lige langt henne ikke?? sådan ca..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128