Uha alle de indlæg.... Når ikke dem alle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

Barbamama

anna-jonas skriver:

Klog unge dér......................for Michella, du burde måske blive hjemme, når du ikke kan få luft.

Rigtig god bedring................

Øhhh ja, men jeg overlevede heldigvis!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Barbamama

He he koncerten gik fantastisk!!! Det var med en der hed Dana Fuchs. Havde ikke hørt om hende før. Men prøv lige at tjek hende på youtube. Hun er ret fed!!!! Hun minder om Beth Hart! Det var så fedt efter koncerten for hun var henne og snakke med alle og give kram, kys og autografer. Det var bare skønt!

http://www.youtube.com/watch?v=7_1giUi0Itw

Anmeld

5. marts 2011

oo

æææææææv! med den hoste dér det kan nogle gange bare sidde i hundrede år og krille i halsen! og det må være ekstra træls når man oveni har astma...tænker jeg

ja! der er VILDT gang i Navleren igen, det er superfedt, men jeg går altså også glip af et par indlæg er jeg sikker på!!

Anmeld

6. marts 2011

Barbamama

Tjuhl skriver:

æææææææv! med den hoste dér det kan nogle gange bare sidde i hundrede år og krille i halsen! og det må være ekstra træls når man oveni har astma...tænker jeg

ja! der er VILDT gang i Navleren igen, det er superfedt, men jeg går altså også glip af et par indlæg er jeg sikker på!!

Ja det er helt vildt så meget der sker herinde!!!!

Og jeg har heldigvis fået binyrebarkhormon og det hjælper helt vildt!!!! Så det er bare skønt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.