Uha alle de indlæg.... Når ikke dem alle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Barbamama

Ja nu er der kommet fut i Navlestrengen og når man ikke har været herinde i 3-4 dage, så er der MANGE indlæg man ikke har læst, så jeg har ikke lige fået svaret alle.

For lige at opdatere herfra, så var jeg jo syg med influenza i sidste uge. Det slog på mine lunger og jeg hostede som en åndssvag. Det gør jeg egentlig endnu... He he... Men i tirsdags tænkte jeg at jeg hellere lige måtte tjekke mit peakflow (lungefunktion) og den plejer at ligge på 390 og den var helt nede på 290. Så var der ikke noget at sige til at jeg kun kunne trække vejret halvt ind!!!! Jeg fik så noget binyrebarkhormon af min læge som heldigvis hjælper, men åååh hvor er jeg træt af at hoste. Og mine omgivelser er trætte af mig!!! Der var en af børnene på arbejdet i dag, der kiggede på en af de andre voksne og sagde: Hvornår har du tænkt dig at få hende der til lægen?!?! Jeg var færdig af grin!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Vingummien

michella80 skriver:

Ja nu er der kommet fut i Navlestrengen og når man ikke har været herinde i 3-4 dage, så er der MANGE indlæg man ikke har læst, så jeg har ikke lige fået svaret alle.

For lige at opdatere herfra, så var jeg jo syg med influenza i sidste uge. Det slog på mine lunger og jeg hostede som en åndssvag. Det gør jeg egentlig endnu... He he... Men i tirsdags tænkte jeg at jeg hellere lige måtte tjekke mit peakflow (lungefunktion) og den plejer at ligge på 390 og den var helt nede på 290. Så var der ikke noget at sige til at jeg kun kunne trække vejret halvt ind!!!! Jeg fik så noget binyrebarkhormon af min læge som heldigvis hjælper, men åååh hvor er jeg træt af at hoste. Og mine omgivelser er trætte af mig!!! Der var en af børnene på arbejdet i dag, der kiggede på en af de andre voksne og sagde: Hvornår har du tænkt dig at få hende der til lægen?!?! Jeg var færdig af grin!!!

Du har jo hele aften til at svare på alle indlæggende

Jeg er heldigvis sluppet for en grum omgang, endnu Men kæresten og knægten har været der med alt det hosteri osv

Anmeld

3. marts 2011

Ida.

Årh øv, at du har været syg men kunne altså ikke lade være at grine af den kommentar fra et af børnene sej unge!!

Håber du hurtigt er ovre det - men sådan en gang hoste har det jo med at blive hængende!

Anmeld

3. marts 2011

Barbamama

Vingummien skriver:

Du har jo hele aften til at svare på alle indlæggende

Jeg er heldigvis sluppet for en grum omgang, endnu Men kæresten og knægten har været der med alt det hosteri osv

Ha ha ha ja det er da selvfølgelig også rigtigt!!!! Meeeen det kommer til at tage helt vildt lang tid!!!!!! Det er helt vildt træls med al den sygdom!!!!

Anmeld

3. marts 2011

Vingummien

michella80 skriver:

Ha ha ha ja det er da selvfølgelig også rigtigt!!!! Meeeen det kommer til at tage helt vildt lang tid!!!!!! Det er helt vildt træls med al den sygdom!!!!

JA det er det sgu

Anmeld

3. marts 2011

Barbamama

idamaria83 skriver:

Årh øv, at du har været syg men kunne altså ikke lade være at grine af den kommentar fra et af børnene sej unge!!

Håber du hurtigt er ovre det - men sådan en gang hoste har det jo med at blive hængende!

Ja det var bare en KLASSE kommentar!!!! Og ja man kan bare hoste i mega lang tid. Det er så irriterende!!! Jeg skal til koncert i morgen og der har det bare at holde sig i ro!

Anmeld

3. marts 2011

anna-jonas

Klog unge dér......................for Michella, du burde måske blive hjemme, når du ikke kan få luft.

Rigtig god bedring................

Anmeld

3. marts 2011

Ida.

michella80 skriver:

Ja det var bare en KLASSE kommentar!!!! Og ja man kan bare hoste i mega lang tid. Det er så irriterende!!! Jeg skal til koncert i morgen og der har det bare at holde sig i ro!

Du må lade være at skråle for meget med!!

Anmeld

3. marts 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Hovsa jeg havde da ikke lige fanget du var syg :(

Men det var da en guld kommentar *FNIS*

Jeg håber du er helt hoste-fri i morgen, og får et brag af en koncert.... (Hvem er det med??)

Anmeld

4. marts 2011

Lilac

ja, der er totalt fut i navlestrengen, jeg kan heller ikke følge med overhovedet! Men det er jo bare skønt 

Hehe, det må da siges at være en rap replik fra sådan en bette én - kloge ord faktisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.