Hvor mange penge bruger du på din mobil om måneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

XXSS

Jeg har stemt mellem 100-200, men bruger nok mere 100 end 200  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Dorthe1986

Jeg har også Telmore, hvor jeg har internet og det der fri sms halløj. Jeg plejer at sætte 150 kr ind og det plejer at slå til... Men overvejer at gå over til en af de der pakker, hvor man også lige får en masse timers tale med Så bliver det den til 159

Men jeg er nu godt tilfreds med mit forbrug

Anmeld

3. marts 2011

millesofie

200-300 her og det er med abonnement

og jeg har det fint med mit forbrug men kunne da godt bruge et billigere abonnement

Anmeld

3. marts 2011

MaliksMor

jeg har telenor, og betaler 600kr om måneden.. fri sms, mms, tale, data osv

Anmeld

3. marts 2011

AnneBJ

Tjuhl skriver:

men hvem han ævler med aner ingen af os

Anmeld

3. marts 2011

twinny

jeg har onfone og er så glad for det..

Har 5 timers tale, fri sms og mms. 500 mb data...

Anmeld

3. marts 2011

LR85

jeg brugte 6-700 kr om måneden da jeg havde TDC, nu har jeg skiftet til onfone og håber virkelig a min regning kan komme ned på 150 om måneden.

Anmeld

3. marts 2011

Ellim

Bruger 600 kr

Anmeld

3. marts 2011

SussieThyssen

Lisbeth85 skriver:

Hejsa! Ja, jeg vil da lige høre om hvor mange penge du bruger i gns. pr. måned på din mobil. Jeg selv bruger virkelig ikke ret meget, da jeg har telmore til telmore, og de fleste i min familie og mine venner har telmore, så kan ringe alt det jeg vil for blot 29 kr. pr. måned. Bruger selvfølgelig en del på sms'er også, men bruger mindre end 100 kr. pr. måned.

Hvor meget bruger du, og ville du ønske, at du brugte mindre?

Jeg har et fast abonnement til 49 kr pr måned med fri sms og samtaler til 10 udvalgte Teliakunder, og så betaler jeg ellers for samtaler generelt og mms'er.
Så mine udgifter ligger på mellem 50 og 100 kr.
Men jeg bruger kun samtaler på mobilen ved korte beskeder, og sender måske 2-5 mms'er pr måned, så det er ikke alverden.
Har Telia Express.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. marts 2011

Silvermist

Jeg bruger ca. 200 kr. om måneden. Når jeg ringer til Island (hvor jeg kommer fra) så ringer jeg normalt fra fastnettelefonen eller Skype.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.