Hvor mange penge bruger du på din mobil om måneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange penge bruger du på din mobil pr. måned?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.442 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Lisbeth85

Hejsa! Ja, jeg vil da lige høre om hvor mange penge du bruger i gns. pr. måned på din mobil. Jeg selv bruger virkelig ikke ret meget, da jeg har telmore til telmore, og de fleste i min familie og mine venner har telmore, så kan ringe alt det jeg vil for blot 29 kr. pr. måned. Bruger selvfølgelig en del på sms'er også, men bruger mindre end 100 kr. pr. måned.

Hvor meget bruger du, og ville du ønske, at du brugte mindre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Aves.

Hejsa! Ja, jeg vil da lige høre om hvor mange penge du bruger i gns. pr. måned på din mobil. Jeg selv bruger virkelig ikke ret meget, da jeg har telmore til telmore, og de fleste i min familie og mine venner har telmore, så kan ringe alt det jeg vil for blot 29 kr. pr. måned. Bruger selvfølgelig en del på sms'er også, men bruger mindre end 100 kr. pr. måned.

Hvor meget bruger du, og ville du ønske, at du brugte mindre?

550kr hver måned... og det er et fint beløb..jeg har fri tale, sms og mms og jeg snakker en del, sender et par tusind sms om måneden. Så de penge er givet godt ud..

Anmeld

3. marts 2011

B&J

jeg bruger højest 100kr hvis det overhovede kan gøre det... putter sjælden noget på min mobil. har cbb gav 250kr for et år med sms og ringer gratis til alle der har cbb og min mor og kæreste har det og mange af vores venner har det så det spare en del

Anmeld

3. marts 2011

sarahb

her er der ikk svar på hvad jeg bruger, men det er 500-600 . har et dyrt abb. men så er det fri tale internet sms og mms og opkaldsafgift.. Og jeg taler MEGET

Anmeld

3. marts 2011

eElak

Jeg bruger ca 150 om måneden, da jeg lige har skiftet over til en af de der pakker.. 

Før det brugte jeg nok 100-120 kroner, men valgte at skifte, da jeg fik en Iphone (= forbrug af internet), og så ville jeg gerne bare kunne sende MMSer med billeder til knægtens far, uden at jeg skal tænke på regningen... ;-)

Anmeld

3. marts 2011

Lisbeth85

Eva. skriver:

550kr hver måned... og det er et fint beløb..jeg har fri tale, sms og mms og jeg snakker en del, sender et par tusind sms om måneden. Så de penge er givet godt ud..

Det var ellers ikke så lidt. Og så skriver du, at du sender et par tusind sms'er om måneden?? Hvordan får man tid til det? Hihi

Anmeld

3. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg bruger 138 kr om mdr. Det koster 119 kr. for 6 timers tale og fri mms/sms. Så betaler jeg 19 kr. for, så kan jeg ringe gratis til min mand.

Anmeld

3. marts 2011

oo

før Sol indsatte jeg hver måned 100 kr på mobilen. nu bruger jeg cirka en 50'er om måneden. Søren derimod bruger 150 kr om måneden, men hvem han ævler med aner ingen af os

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

Jeg har stemt 0-50 kr, da jeg max bruger 50 kr. i måneden. men nu bruger jeg også kun min telefon, når jeg skal tale med lægen, sagsbehandler, skolen og sfo´en. andre sms´er jeg bare til, eller tager over til dem og snakker med dem.

Jeg gider ikke spilde mine penge på noget, som i mine øjne er unødvendigt

Anmeld

3. marts 2011

trunte89

Tror jeg brugere 100 kr. Har fri SMS og 2 timers tale. Det passer fint til mig. Taler næsten aldrig i telefon, men sms'er en del. Vil gætte på små 2000 Skt om måneden. Synes det er langt nemmere at sms'er end at ringe op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.