mælk i brysterne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Anonym trådstarter

hmmmm alså det rat ufedt syntes jeg og totalt usexet.  hvad gør i så om natten sover i med bh?  der langtid til føssel i nu for mig jo og mig og min kæreste har ikke endreet noget ved vores sex liv i nu så det her gør det da ikke så fedt syntes jeg .. øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Fru Nielsen

Som de andre skriver, så er det råmælk og det er helt normalt. Du kan godt regne med det vil være fra nu og frem til fødslen. Jeg er idag 16+2 (3 graviditet) og jeg har det også allerede. Ser eller høre jeg helt små babyer så kan jeg også mærke hvordan det spænder og niver i mine bryster.....

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Som de andre skriver, så er det råmælk og det er helt normalt. Du kan godt regne med det vil være fra nu og frem til fødslen. Jeg er idag 16+2 (3 graviditet) og jeg har det også allerede. Ser eller høre jeg helt små babyer så kan jeg også mærke hvordan det spænder og niver i mine bryster.....

hmmm jamen hvor det da lidt øv syntes jeg .. om dagen ville jeg kunne leve med det når jeg gik hjemme med mig selv men vil stadi gerne være sexet så godt man kan med maven når vi går i seng .. vi har ikke endret vores sex liv i nu men det her gør det lidt minder sexet syntes jeg nu.. hvad så om natten skal man sove ned bh

Anmeld

4. marts 2011

Fru Nielsen

Anonym skriver:

hmmm jamen hvor det da lidt øv syntes jeg .. om dagen ville jeg kunne leve med det når jeg gik hjemme med mig selv men vil stadi gerne være sexet så godt man kan med maven når vi går i seng .. vi har ikke endret vores sex liv i nu men det her gør det lidt minder sexet syntes jeg nu.. hvad så om natten skal man sove ned bh

Altså for mig har det aldrig været nødvendig og bruge bh om natten og ej heller amme indlæg.... Da jeg ofte skal i kontakt med en helt lille ny baby før det ligefrem løber! Ellers skal jeg klemme for der kommer noget ud....

Tror ikke du skal være nervøs for at det ligefrem løber så meget at din kæreste vil opdage det...

Skal dog siges at under seksuel opstemmelse KAN man også sætte det i gang....

Men fortæl ham om det så det ikke kommer som et chok for ham hvis nu han en dag tilfældig ser et par dråber på dine babser....

Men er som sagt helt normalt og høre sig med til det at være gravid....

Knus

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Altså for mig har det aldrig været nødvendig og bruge bh om natten og ej heller amme indlæg.... Da jeg ofte skal i kontakt med en helt lille ny baby før det ligefrem løber! Ellers skal jeg klemme for der kommer noget ud....

Tror ikke du skal være nervøs for at det ligefrem løber så meget at din kæreste vil opdage det...

Skal dog siges at under seksuel opstemmelse KAN man også sætte det i gang....

Men fortæl ham om det så det ikke kommer som et chok for ham hvis nu han en dag tilfældig ser et par dråber på dine babser....

Men er som sagt helt normalt og høre sig med til det at være gravid....

Knus

tak for dit svar..   håber ik det bliver så meget som nogle af de ander nevnete så at jeg kan undgå og sove med det også...  

Anmeld

4. marts 2011

Clisolka

Anonym skriver:

1000 tak for dit svar...  blev helt nervøs i moregs om det ikke var lidt tidelig jo..

Mit begyndte i uge 17 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.