mælk i brysterne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Anonym trådstarter

nogle der kan svare på mit underlige spørsmål!!

hvornår får man mælk i brysterne?

jeg er i uge 23+5  og i morges da jeg skulle i bad var der en lille hvis "fedt" plet på min ene bryst vorte og den fjernet jeg så kunne jeg trykke få dråber væske ud i begge sider..

lidt gemmesigtig og lidt hvid.. er det mælk eller betendelse  eller hvad er det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Fru'Rugaard

Det er bare råmælk, det er meget normalt

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Fru'Rugaard skriver:

Det er bare råmælk, det er meget normalt

bliver det ved frem til føssel nu?? og kommer det ud af sig selv eller kun når jeg trykker??

Anmeld

3. marts 2011

Stéphanie

Det er skam helt normalt, det er bare råmælk 

Anmeld

3. marts 2011

Fru'Rugaard

Anonym skriver:

bliver det ved frem til føssel nu?? og kommer det ud af sig selv eller kun når jeg trykker??

Jeg kunne kun få noget ud, når jeg pressede og enkle gange, kom der selv noget ud, men hvis der kommer meget ud, og hvis det irriterer dig, så køb nogle ammeindlæg Også kan du også risikerer at lække (staves)- dvs. at der kan komme noget ud, hvis du hører barnegråd

Anmeld

3. marts 2011

Fru'Rugaard

Fru'Rugaard skriver:

Jeg kunne kun få noget ud, når jeg pressede og enkle gange, kom der selv noget ud, men hvis der kommer meget ud, og hvis det irriterer dig, så køb nogle ammeindlæg Også kan du også risikerer at lække (staves)- dvs. at der kan komme noget ud, hvis du hører barnegråd

Og ja, det bliver ved frem til fødsel

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

1000 tak for dit svar...  blev helt nervøs i moregs om det ikke var lidt tidelig jo..

Anmeld

3. marts 2011

Fru'Rugaard

Anonym skriver:

1000 tak for dit svar...  blev helt nervøs i moregs om det ikke var lidt tidelig jo..

Det er det skam ikke- mit begyndte i uge. 20 mener jeg

Anmeld

3. marts 2011

Hailiesmom11

Jeg har også haft mælk i brysterne de sidste mange uger og er faktisk nødt til at gå med ammeindlæg allerede, så bare rolig det helt normalt, lidt underligt men helt normalt

Anmeld

3. marts 2011

Lusi

Ved min første graviditet fik jeg allerede mælk, da jeg var 16 uger henne.. Denne her gang startede det for nogle uger siden og ligenu kommer der ret meget (er 29+0). Vågner flere gange om natten, fordi jeg ligger og bader rundt i en sø af mælk.. Pænt irriterende! Så det er bare frem med ammeindlæggene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.