Iphone Aps!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

L.J.L

Susan1978 skriver:

uha jeg har mange

baby.dk findes ikke som app, men du kan oprette en slags genvej.. "føj til hjemmeskærm"  så er det lidt som en app. 

men ellers har jeg:

facebook, postguide, telefonbog, google, et eller andet 7mpx kamera, dmi, pollen, navii denmark, tvguideplus, ordbogen, tuningfm, trafikken.dk, get running, ekstra bladet, lego photo, vlc player, dr 3, nordea, dr4,xfakctor, oversæt,

spil: mest børnene der bruger dem : ibubble, mega jump, doodle jump, uno, paper toss, talking tom, redball2, talking larry, talking hippo, talking harry, talking santa, talking roby, ruberth, postman pat, pyros sos, talking rex, talking john, talking gina, angry birds, crazy monkey,

lego photo hvad er det?

Jeg leder efter nogle gode photo programmer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

L.J.L

R&N skriver:

Jeg har :Tvtid, TV2 nyhederne, de gule sider, DSB billet, Nordea, camera plus, Photoshop Express, msn messenger, natholdet, karolines kogebog, IKEA, opskrifter lite, facebook, rejseplanen..Spil: backgammon, solitaire, angry birds, whirly words, rush hour, toobz, montezuma, fruit ninja, pyramid, rocketbird, bubbleshooter, wordmaster, Music quiz, pac man...

photoshop express det lyder spændende!! hvad kan man med den??

Tak fordi du ville dele

Anmeld

3. marts 2011

matryoshka

Jeg har ikke iphone.. Endnu! meeen kæresten har, og han opfordrer alle sine venner til at få en app som hedder Viber. Som han selv reklamerer så fint med på FB:

"Tips: fri tale med iPhone 3Gs/4 over internettet med Viber (til andre Viber brugere). Ikke nødvendigt at oprette nogen bruger eller noget fis med at logge ind. Hent det NU, koster GRATIS " 

Næsten som skype, men man skal som sagt ikke oprette sig som bruger eller logge på og så videre. 

Anmeld

3. marts 2011

Halbschön

linselouise skriver:

photoshop express det lyder spændende!! hvad kan man med den??

Tak fordi du ville dele

Uha har indtil nu bare brugt det til at beskære billeder, samt ændre farverne... Man kan sikkert mere men den er gratis

Anmeld

3. marts 2011

L.J.L

MajaPiraya skriver:

Jeg har ikke iphone.. Endnu! meeen kæresten har, og han opfordrer alle sine venner til at få en app som hedder Viber. Som han selv reklamerer så fint med på FB:

"Tips: fri tale med iPhone 3Gs/4 over internettet med Viber (til andre Viber brugere). Ikke nødvendigt at oprette nogen bruger eller noget fis med at logge ind. Hent det NU, koster GRATIS " 

Næsten som skype, men man skal som sagt ikke oprette sig som bruger eller logge på og så videre. 

fedt den må jeg huske når jeg er færdig med mit håndjern hos telmore

Anmeld

3. marts 2011

L.J.L

R&N skriver:

Uha har indtil nu bare brugt det til at beskære billeder, samt ændre farverne... Man kan sikkert mere men den er gratis

fedt er selv en ivrig photoshop bruger og så elsker jeg ting der er gratis

Anmeld

3. marts 2011

matryoshka

andre som også er gode at have, er Baby monitor. Det er en slags baby alarm, som man kan indstille til at ringe til et givent telefon nr. hvis barnet græder/giver lyd fra sig. 

Den har vi haft glæde af når vi har været ude og ikke har haft babyalarmen med. Så ringer hans iphone til min tlf når pigen er vågnet.  

og så har han også en app som hedder "Find min iphone", så han kan kan gå ind på nettet og finde iphonen, hvis den skulle blive væk ellet stjålet. Man kan også få tlf. til at give lyd fra sig eller spærre den. Det kræver dog at iphonen ikke er slukket.. 

"Around me" er en super app at have hvis man skal ud og rejse.. Så kan man få oplyst hvor diverse ting ligger, f. eks. banker, barer, hospitaler, tank stationer parkeringspladser osv.

Anmeld

3. marts 2011

matryoshka

linselouise skriver:

fedt den må jeg huske når jeg er færdig med mit håndjern hos telmore

altså, det er ikke et telefonselskab. Du kan bruge viber som app. så længe du har internetforbindelse på din tlf. 

Anmeld

3. marts 2011

L.J.L

MajaPiraya skriver:

altså, det er ikke et telefonselskab. Du kan bruge viber som app. så længe du har internetforbindelse på din tlf. 

nå nej det havde jeg gættet, men jeg skal bare tale for minimum 300 hver måned de næste 6 mdr, og så nytter det ikke at tale gratis

Anmeld

3. marts 2011

matryoshka

linselouise skriver:

nå nej det havde jeg gættet, men jeg skal bare tale for minimum 300 hver måned de næste 6 mdr, og så nytter det ikke at tale gratis

aah, ok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.