Iphone Aps!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
24 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

L.J.L

Har i nogle fede aps som man bare må eje til Iphonen?

Hvad med baby.dk kan man ikke hente den som aps??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Loa

linselouise skriver:

Niks... Det koster en del at oprette siden som aps, og kræver en del arbejde Desværre....

Anmeld

3. marts 2011

Loa

linselouise skriver:

Men hvad er du til? Spil, nyhedsprogrammer, fotoprogrammer eller?

Anmeld

3. marts 2011

L.J.L

Loa skriver:

Men hvad er du til? Spil, nyhedsprogrammer, fotoprogrammer eller?

det hele!

Anmeld

3. marts 2011

Mutti2B

Tillykke med "den lille ny"

Jeg har Facebook, Skype, Rejseplanen, Karolines kogebog, boligsiden, kinoDK, tvtid, Ekstra bladet, DR nyheder, TV2 nyheder og Shopshop. Af spil har jeg Scramble, Sudoku og BubbleXplode.

Anmeld

3. marts 2011

L.J.L

Mutti2B skriver:

Tillykke med "den lille ny"

Jeg har Facebook, Skype, Rejseplanen, Karolines kogebog, boligsiden, kinoDK, tvtid, Ekstra bladet, DR nyheder, TV2 nyheder og Shopshop. Af spil har jeg Scramble, Sudoku og BubbleXplode.

ihh tak Det er jo en hel ny verden der åbner sig!

Ekstra bladet og tvtid dem må jeg da ha

Anmeld

3. marts 2011

Josesmor

Ja lad os dele lidt

Jeg har de gule sider, tilbudsavis, runtastic (sportsprogram som f.eks. registrerer hvor man løber), skale.fm

Spil: angry birdt, move it, paper toss, cut the rope  

Anmeld

3. marts 2011

Susan1978

uha jeg har mange

baby.dk findes ikke som app, men du kan oprette en slags genvej.. "føj til hjemmeskærm"  så er det lidt som en app. 

men ellers har jeg:

facebook, postguide, telefonbog, google, et eller andet 7mpx kamera, dmi, pollen, navii denmark, tvguideplus, ordbogen, tuningfm, trafikken.dk, get running, ekstra bladet, lego photo, vlc player, dr 3, nordea, dr4,xfakctor, oversæt,

spil: mest børnene der bruger dem : ibubble, mega jump, doodle jump, uno, paper toss, talking tom, redball2, talking larry, talking hippo, talking harry, talking santa, talking roby, ruberth, postman pat, pyros sos, talking rex, talking john, talking gina, angry birds, crazy monkey,

Anmeld

3. marts 2011

Halbschön

Jeg har :Tvtid, TV2 nyhederne, de gule sider, DSB billet, Nordea, camera plus, Photoshop Express, msn messenger, natholdet, karolines kogebog, IKEA, opskrifter lite, facebook, rejseplanen..Spil: backgammon, solitaire, angry birds, whirly words, rush hour, toobz, montezuma, fruit ninja, pyramid, rocketbird, bubbleshooter, wordmaster, Music quiz, pac man...

Anmeld

3. marts 2011

L.J.L

Josesmor skriver:

Ja lad os dele lidt

Jeg har de gule sider, tilbudsavis, runtastic (sportsprogram som f.eks. registrerer hvor man løber), skale.fm

Spil: angry birdt, move it, paper toss, cut the rope  

det dder angry bir er da lige til at blive bidt af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.