Danmark here we come!!!!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Carina1977

MoriSverige skriver:

Hehe jo det skal jeg Skal bare lige se om jeg kan finde et godt brugernavn.

Kræver det forresten at man opretter en ny prøfil eller kan man ændre brugernavn et eller andet sted?

Det ved jeg egentlig ikke om man selv kan ændre, men det kan jo være Henrik kan ændre det for dig? Det skader jo ikke at spørge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Silas&Mille

Carina1977 skriver:

Det ved jeg egentlig ikke om man selv kan ændre, men det kan jo være Henrik kan ændre det for dig? Det skader jo ikke at spørge

Det er selvfølgelig rigtig nok

Må lige tage fat i ham når vi er kommet helt på plads og har fået internet

Anmeld

3. marts 2011

SussieThyssen

MoriSverige skriver:

Pt bor vi i en tre-værelses på ca 85 m2.
Den lejlighed vi har fået i Skanderborg har 4 værelser og er 111 m2  

Det var da dejligt.
Bliver det så billigere eller dyrere??

Anmeld

3. marts 2011

LR85

VELKOMMEN til Danmark igen

Anmeld

4. marts 2011

Silas&Mille

SussieThyssen skriver:

Det var da dejligt.
Bliver det så billigere eller dyrere??

Hvis man regner ud efter m2, så er det cirka samme pris. 

Omregnet til danske så giver vi omkring 5700 om måneden for den vi har nu og skal give 7800 for den nye, begge beløb er så inklusiv vand, varme, el og tv-pakke. Så synes egentligt ikke det er så dyrt

Den nye er en smule dyrere hvis man regner ud på m2-pris, men det er ikke meget.

Anmeld

4. marts 2011

SussieThyssen

MoriSverige skriver:

Hvis man regner ud efter m2, så er det cirka samme pris. 

Omregnet til danske så giver vi omkring 5700 om måneden for den vi har nu og skal give 7800 for den nye, begge beløb er så inklusiv vand, varme, el og tv-pakke. Så synes egentligt ikke det er så dyrt

Den nye er en smule dyrere hvis man regner ud på m2-pris, men det er ikke meget.

Jamen det er jo så rart at der ikke er så stor forskel prismæssigt.
Hvordan så med arbejde og den slags..er I så jobsøgende eller hvordan?
Ja, jeg spørger en masse....du må jo bare sige til hvis det bliver for meget, men jeg har jo fulgt dig og dine oplevelser ovre på den anden side, så man er jo nysgerrig efter hvordan det skal gå.

Anmeld

4. marts 2011

Anne G

Dejligt at I kommer hjem igen..   velkommen hjem

Anmeld

4. marts 2011

Silas&Mille

SussieThyssen skriver:

Jamen det er jo så rart at der ikke er så stor forskel prismæssigt.
Hvordan så med arbejde og den slags..er I så jobsøgende eller hvordan?
Ja, jeg spørger en masse....du må jo bare sige til hvis det bliver for meget, men jeg har jo fulgt dig og dine oplevelser ovre på den anden side, så man er jo nysgerrig efter hvordan det skal gå.

Det gør absolut ikke noget, spørg du bare løs 

Jamen jeg er jo på barsel og håber jeg kan være det frem til oktober eller november og så skal jeg jo så se om jeg kan finde et arbejde. Kæresten går og venter på svar fra nogen der har 'headhuntet' ham fra hans nuværende job, så vi håber det går i gennem så han starter kort tid efter vi er flyttet. Men ellers skal han bare søge søge og søge til han finder noget

Anmeld

4. marts 2011

SussieThyssen

MoriSverige skriver:

Det gør absolut ikke noget, spørg du bare løs 

Jamen jeg er jo på barsel og håber jeg kan være det frem til oktober eller november og så skal jeg jo så se om jeg kan finde et arbejde. Kæresten går og venter på svar fra nogen der har 'headhuntet' ham fra hans nuværende job, så vi håber det går i gennem så han starter kort tid efter vi er flyttet. Men ellers skal han bare søge søge og søge til han finder noget

Ja, det er jo det.
Jeg håber virkeligt at alt flasker sig for jer
Det bliver jo spændende at følge med i hvordan det går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.