Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TOTAL NICE!!!
Vihar lige fået de sidste ting på plads angående lejlighed i Skanderborg idag...
Så nu kommer vi hjem til lille Danmark igen, efter 3½ år i Sverige
Ved ikke lige hvad jeg ville med det her.
Er bare over lykkelig !!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoriSverige skriver: TOTAL NICE!!! Vihar lige fået de sidste ting på plads angående lejlighed i Skanderborg idag... Så nu kommer vi hjem til lille Danmark igen, efter 3½ år i Sverige Ved ikke lige hvad jeg ville med det her. Er bare over lykkelig !!!
Tillykke med lejligheden kan godt forstår du glæder dig.
er dejligt at komme hjem og føle man er tæt på venner og fam igen
vil da lige sige velkommen hjem til Danmark :-)
Tak tak
Ja det bliver SÅ skønt at komme hjem til familie og venner. Det er ikke meget man har set til hverken venner eller familie i de 3½ pr vi har boet her i Sverige, da vi har boet i Midtsverige, så det har være noget nær en hel dagsrejse at skulle besøge nogen
Jamen velkommen hjem så
Skal du så ikke have skiftet brugernavn? Den passer jo ligesom ikke ind længere hehe
Det må være skønt at komme til Danmark igen efter så lang tid. Ikke fordi jeg synes at Sverige afviger særligt meget fra Danmark. Men der hvor man er født, vil nok altid være der, hvor man føler sig allermest hjemme
Held og lykke med det
Åhr hvor er det dejligt at høre Jeg håber virkeligt for jer, at I vil blive rigtigt glade for jeres nye sted.Hvor stort er det?KærligstSussie
velkommen hjem
SussieThyssen skriver: Åhr hvor er det dejligt at høre Jeg håber virkeligt for jer, at I vil blive rigtigt glade for jeres nye sted.Hvor stort er det?KærligstSussie
Pt bor vi i en tre-værelses på ca 85 m2.Den lejlighed vi har fået i Skanderborg har 4 værelser og er 111 m2
Carina1977 skriver: Jamen velkommen hjem så Skal du så ikke have skiftet brugernavn? Den passer jo ligesom ikke ind længere hehe Det må være skønt at komme til Danmark igen efter så lang tid. Ikke fordi jeg synes at Sverige afviger særligt meget fra Danmark. Men der hvor man er født, vil nok altid være der, hvor man føler sig allermest hjemme Held og lykke med det
Hehe jo det skal jeg Skal bare lige se om jeg kan finde et godt brugernavn.
Kræver det forresten at man opretter en ny prøfil eller kan man ændre brugernavn et eller andet sted?
Fru Dinesen skriver: velkommen hjem
tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128