sygmeldt 14 dage frem :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

170811

MarianneSonne skriver:

Pigerne havde det godt, de var selvfølgelig lidt små (1600g) og de var indlagt en måned, men der var ingen komplikationer. Meeen det er da rarest at få børn til termin

Det er jo også fint at du lige kan få ro på og mærke om det gør en forskel. Det lyder jo også som om du ikke kan tage det lidt stille på dit arbejde, og så må man jo prioritere; job vs. barn

Jeg aner ikke hvorfor jeg havde så mange plukveer. Men jeg kunne ikke gå ret meget rundt og da slet ikke løfte før maven bare var en hård lang plukvee. Hvis jeg løftede mere end fire liter mælk, så var maven knaldhård

Min mave er også tit sådan som du beskriver. Men synes at på arbejdet så har jeg kunne slå det hen og bare ignoreret det. Men ikke når det kommer når jeg slapper af.

Men synes bestemt ikke at graviditeten er en fornøjelse. Jeg synes august er meget meget lang tid ude i fremtiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Mi

170811 skriver:

Min mave er også tit sådan som du beskriver. Men synes at på arbejdet så har jeg kunne slå det hen og bare ignoreret det. Men ikke når det kommer når jeg slapper af.

Men synes bestemt ikke at graviditeten er en fornøjelse. Jeg synes august er meget meget lang tid ude i fremtiden.

Men så er det heldigvis snart forår og sommer

Anmeld

3. marts 2011

170811

MarianneSonne skriver:

Men så er det heldigvis snart forår og sommer

Ja måske ihvert fald. På restauranten jeg arbejder har vi haft stenbeidderrogn i 1 måneds tid nu, det siges de er et tegn på forår, men synes ikke jeg har set det endnu håber det kommer snart :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.