sygmeldt 14 dage frem :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

170811

var til jordmoder igår, alt var fint, fint hjertelyd osv. Vi snakkede om hvordan jeg har det, og fortalte at jeg ofte har mens lign smerter når jeg kommer hjem fra arbejde og vågner om natten med smerter. Hun anbefalede mig at snakke med lægen.

Det har jeg gjort her til morgen, og han har på stedet sygmeldt mig 14 dage frem, for at se om alting blev bedre.  Jeg ved godt at jeg skal tænke på at det er babyen i maven, men det er så svært at blive sygmeldt allerede, det er et stort nederlag for mig. er 16+1 i dag. Håber alting bliver godt igen på de 14 dage.

Lægen sagde at det jo var et foruroligende tegn at det ofte kom i forbindelse på med mit arbejde, og at det ikke var normalt, og hvis jeg fortsatte kunne det nemt ende med endnu værre ting. men suk skal heldigvis på skole den 28 marts i 3 uger og det er jo lidt mere roligt.

(TJENER JOB)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

TheLittleOne

Tror måske ligesom jeg at du skal "lære" at tage den med ro..

Jeg er blevet sygmeldt i sidste uge og jeg har nu lært at tage der mere roligt og acceptere at jeg bare ikke kan ligeså meget som jeg kunne før....

Skal til lægen idag, for at høre om jeg skal sygemeldes ydeligere eller og jeg kan optage arbejdet igen...

26+5

Anmeld

3. marts 2011

170811

TheLittleOne skriver:

Tror måske ligesom jeg at du skal "lære" at tage den med ro..

Jeg er blevet sygmeldt i sidste uge og jeg har nu lært at tage der mere roligt og acceptere at jeg bare ikke kan ligeså meget som jeg kunne før....

Skal til lægen idag, for at høre om jeg skal sygemeldes ydeligere eller og jeg kan optage arbejdet igen...

26+5

Blev du sygmeldt af samme årsag?

Kan desværre ikke tage den med ro på arbejdet, det er problemet. Det er hårdt arbejde, går og løfter hele tiden, og har ikke mulighed for at sidde stille et sekund

jeg håber de her 14 dage hjælper.

Anmeld

3. marts 2011

Mi

Min første graviditet med tvillinger havde jeg mange smerter og plukveer. Det igonerede jeg stædigt og født to måneder for tidligt  Rimelig dumt set i bakspejlet

Sidste graviditet havde jeg lige så mange plukveer og blev sygemeldt da jeg var 4½ måned henne. Træls, men jeg fødte til tiden og det var det hele værd.

Lyt på kroppen og lyt til lægen og husk, at baby jo selvfølgelig er vigtigere end alt andet

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. marts 2011

170811

MarianneSonne skriver:

Min første graviditet med tvillinger havde jeg mange smerter og plukveer. Det igonerede jeg stædigt og født to måneder for tidligt  Rimelig dumt set i bakspejlet

Sidste graviditet havde jeg lige så mange plukveer og blev sygemeldt da jeg var 4½ måned henne. Træls, men jeg fødte til tiden og det var det hele værd.

Lyt på kroppen og lyt til lægen og husk, at baby jo selvfølgelig er vigtigere end alt andet

Marianne

www.stjerneleg.dk

Puh ha... Ja jeg vil nødigt føde 2 mdr for tidligt. Havde dine to små det ok? De må have været helt vildt små.

Ja jeg er klar over at lægen  ikke sygemelder mig for sjov, han tøvede ikke et sekund med sygmeldingen. Heldigvis kun 14 dage jo, indtil videre. Hvis det ikke blev bedre, ville han evt sygmelde mig indtil 28 marts hvor jeg skal i skole, for det er langt mere stilfærdigt.

Hvad laver du, siden at du har haft så mange plukveer.. Eller har nogen bare flere end andre.

Anmeld

3. marts 2011

TheLittleOne

170811 skriver:

Blev du sygmeldt af samme årsag?

Kan desværre ikke tage den med ro på arbejdet, det er problemet. Det er hårdt arbejde, går og løfter hele tiden, og har ikke mulighed for at sidde stille et sekund

jeg håber de her 14 dage hjælper.

Ja, det var også slemt.. Vågnede om natten af plukveer der gjorder ondt...

Jeg er pædagogmedhjælper så kender til hårdt arbejde, løft og det med at stå meget op..

Op med benene, lig dig i sengen eller sofaen mest af alt acceptere at du ikke skal lave noget som helst..

Min kærestes kusine har lige født 7 uger for tidlig fordi hun ikk kunne acceptere det!

God bedring og held og lykke med det

Anmeld

3. marts 2011

170811

TheLittleOne skriver:

Ja, det var også slemt.. Vågnede om natten af plukveer der gjorder ondt...

Jeg er pædagogmedhjælper så kender til hårdt arbejde, løft og det med at stå meget op..

Op med benene, lig dig i sengen eller sofaen mest af alt acceptere at du ikke skal lave noget som helst..

Min kærestes kusine har lige født 7 uger for tidlig fordi hun ikk kunne acceptere det!

God bedring og held og lykke med det

Ja det er præcist sådan jeg har det. Fuck hvor det har drevet mig til vandvid de sidste par dage har været så slemme.

7 uger for tidligt? Hold da op, ja det er vist ikke noget man spøger med.

Har du fået det bedre under sygmeldelsen.

Anmeld

3. marts 2011

TheLittleOne

170811 skriver:

Ja det er præcist sådan jeg har det. Fuck hvor det har drevet mig til vandvid de sidste par dage har været så slemme.

7 uger for tidligt? Hold da op, ja det er vist ikke noget man spøger med.

Har du fået det bedre under sygmeldelsen.

Jeg vil sige til efter jeg selv accepterede at det ikke var for sjovt, er det gået meget bedre

Anmeld

3. marts 2011

170811

TheLittleOne skriver:

Jeg vil sige til efter jeg selv accepterede at det ikke var for sjovt, er det gået meget bedre

Og hvor længe havde du været sygmeldt???

Anmeld

3. marts 2011

Mi

170811 skriver:

Puh ha... Ja jeg vil nødigt føde 2 mdr for tidligt. Havde dine to små det ok? De må have været helt vildt små.

Ja jeg er klar over at lægen  ikke sygemelder mig for sjov, han tøvede ikke et sekund med sygmeldingen. Heldigvis kun 14 dage jo, indtil videre. Hvis det ikke blev bedre, ville han evt sygmelde mig indtil 28 marts hvor jeg skal i skole, for det er langt mere stilfærdigt.

Hvad laver du, siden at du har haft så mange plukveer.. Eller har nogen bare flere end andre.

Pigerne havde det godt, de var selvfølgelig lidt små (1600g) og de var indlagt en måned, men der var ingen komplikationer. Meeen det er da rarest at få børn til termin

Det er jo også fint at du lige kan få ro på og mærke om det gør en forskel. Det lyder jo også som om du ikke kan tage det lidt stille på dit arbejde, og så må man jo prioritere; job vs. barn

Jeg aner ikke hvorfor jeg havde så mange plukveer. Men jeg kunne ikke gå ret meget rundt og da slet ikke løfte før maven bare var en hård lang plukvee. Hvis jeg løftede mere end fire liter mælk, så var maven knaldhård

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.