Mine øjne klør!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2008

heaven

Mathilde skriver:

heaven skriver:

Mathilde skriver:

heaven skriver:

hrum, kan desværre ikke hjælpe dig med dit kløe.... men ville bare lige spørge om der er nyt ang "projekt baby"....

helt ok, hvis ikke du har lyst at svare, - synes bare det er så spændende for jer;)

Jannie

Hej Jannie

Der er ikke så meget at fortælle udover at jeg ikke har fået mens endnu, så jeg er gået 6dage over. Det ender vist med, at jeg snart må prøve en test igen;)

(H)Mathilde

ej mathilde, kan du da så liiiige se at få testet??? Det er da ikke til at holde ud at vente sådan!!! hvor er det spændende!!!

Jannie - der krydser.

Jah jeg må nok hellere snart tage en test igen... Men jeg har nogle ubehagelige mens. smerter eller nærmest kramper eller sammentrækninger og lidt brunligt udflåd, så måske er min mens. på vej. Sådan har jeg haft det igår og idag, så jeg venter lige og ser om mens. kommer...

(H)Mathilde

SPÆNDENDE, JEG KRYDSER FOR JER... DET VILLE JO VÆRE INTET MINDRE END FANTASTISK, HVIS DEN ER DER ALLEREDE NU... ups caps;)

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2008

Mathilde

heaven skriver:

Mathilde skriver:

heaven skriver:

Mathilde skriver:

heaven skriver:

hrum, kan desværre ikke hjælpe dig med dit kløe.... men ville bare lige spørge om der er nyt ang "projekt baby"....

helt ok, hvis ikke du har lyst at svare, - synes bare det er så spændende for jer;)

Jannie

Hej Jannie

Der er ikke så meget at fortælle udover at jeg ikke har fået mens endnu, så jeg er gået 6dage over. Det ender vist med, at jeg snart må prøve en test igen;)

(H)Mathilde

ej mathilde, kan du da så liiiige se at få testet??? Det er da ikke til at holde ud at vente sådan!!! hvor er det spændende!!!

Jannie - der krydser.

Jah jeg må nok hellere snart tage en test igen... Men jeg har nogle ubehagelige mens. smerter eller nærmest kramper eller sammentrækninger og lidt brunligt udflåd, så måske er min mens. på vej. Sådan har jeg haft det igår og idag, så jeg venter lige og ser om mens. kommer...

(H)Mathilde

SPÆNDENDE, JEG KRYDSER FOR JER... DET VILLE JO VÆRE INTET MINDRE END FANTASTISK, HVIS DEN ER DER ALLEREDE NU... ups caps;)

Jannie

Tak skal du have:)

Ja det ville være helt fantastisk:))

Anmeld

7. oktober 2008

heaven

Mathilde skriver:

heaven skriver:

Mathilde skriver:

heaven skriver:

Mathilde skriver:

heaven skriver:

Jannie

Hej Jannie

(H)Mathilde

Jannie - der krydser.

(H)Mathilde

Jannie

Tak skal du have:)

Ja det ville være helt fantastisk:))

:D

Anmeld

7. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Måske den bare er for gammel - altså din maccara :) Bygkorn får man i den nederste del af øjet, hvor er det du har ondt?

Held og lykke med testen ;)

Anmeld

7. oktober 2008

Mathilde

Jeanne skriver:

Måske den bare er for gammel - altså din maccara :) Bygkorn får man i den nederste del af øjet, hvor er det du har ondt?

Held og lykke med testen ;)

Det er rundt om øjnene, ved vipperne...

Tak:)

Anmeld

7. oktober 2008

Kvindemin

Ja det kan da nemt være en forkert mascara, er den evt. vandfast den du bruger? Sover du med den på, eller tager du 'lag på lag' dagligt? :) Hold evt. en pause med mascaren.

Anmeld

7. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
[citat][f][småt]Mathilde skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Jeanne skriver:[/småt][/f] Måske den bare er for gammel - altså din maccara :) Bygkorn får man i den nederste del af øjet, hvor er det du har ondt? Held og lykke med testen ;)[/citat] Det er rundt om øjnene, ved vipperne... Tak:)[/citat] Hvis det er rundt om er det ikke bygkorn - taler desværre af erfaring :'( Så det er nok noget allergi eller at den er for gammel :) Og det var da så lidt - ved jo hvilket svar du ønsker :D ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.