Mine øjne klør!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.837 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. oktober 2008

Mathilde

Eller nærmere betegnet mine øjenlåg, der hvor vipperne sidder. Det klør og svier. Kan det være fordi jeg ikke kan tåle mascare mere? Jeg er ellers ikke allergisk over for noget som helst...
Jeg har også tænkt på, om der kan være nye vipper på vej og om det evt er derfor det klør sådan.

Nogen der ved hvad det kan være eller har oplevet noget lignende?

Kram fra Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2008

heaven

hrum, kan desværre ikke hjælpe dig med dit kløe.... men ville bare lige spørge om der er nyt ang "projekt baby"....

helt ok, hvis ikke du har lyst at svare, - synes bare det er så spændende for jer;)

Jannie

Anmeld

6. oktober 2008

ekzunz

Hvis jeg bruger mascara fra fx. L'Oreal og Lancôme, så klør mine øjne også. Hos mig er det fordi der er parfume i, og det kan jeg ikke tåle. Så jeg bruger kun Clinique. Man kan jo udvikle allegier hele livet, så det er da ikke umuligt at det kan være du skal prøve en anden mascara - hvis du altså ikke allerede bruger en parfume-fri. Rikke

Anmeld

7. oktober 2008

MorCamilla

Jeg kunne også godt forestille mig at det er fordi du ikke kan tåle den make up du bruger nu. Min søster havde det også, vist nok fra den ene dag til den anden, at hendes øjne begyndte at klø og være trælse. og det gik først over da hun skiftede make up mærke..

Anmeld

7. oktober 2008

Mathilde

heaven skriver:

hrum, kan desværre ikke hjælpe dig med dit kløe.... men ville bare lige spørge om der er nyt ang "projekt baby"....

helt ok, hvis ikke du har lyst at svare, - synes bare det er så spændende for jer;)

Jannie

Hej Jannie

Der er ikke så meget at fortælle udover at jeg ikke har fået mens endnu, så jeg er gået 6dage over. Det ender vist med, at jeg snart må prøve en test igen;)

(H)Mathilde

Anmeld

7. oktober 2008

Mathilde

[citat][f][småt]Znuzke skriver:[/småt][/f] Hvis jeg bruger mascara fra fx. L'Oreal og Lancôme, så klør mine øjne også. Hos mig er det fordi der er parfume i, og det kan jeg ikke tåle. Så jeg bruger kun Clinique. Man kan jo udvikle allegier hele livet, så det er da ikke umuligt at det kan være du skal prøve en anden mascara - hvis du altså ikke allerede bruger en parfume-fri. Rikke[/citat] Hmm jeg ved faktisk ikke om jeg bruger parfume-fri, men jeg tvivler... Så jeg vil da helt sikkert prøve et andet mærke og se om det hjælper. Tak for dit svar:)

Anmeld

7. oktober 2008

Mathilde

MorCamilla skriver:

Jeg kunne også godt forestille mig at det er fordi du ikke kan tåle den make up du bruger nu. Min søster havde det også, vist nok fra den ene dag til den anden, at hendes øjne begyndte at klø og være trælse. og det gik først over da hun skiftede make up mærke..

Tak for dit svar:)

Jeg vil prøve at skifte make up mærke og se og det hjælper... Det er i hvert fald et forsøg værd..

Anmeld

7. oktober 2008

bette

tror du skulle prøve med 1-2 dages makeup fri dage...

og så evt se om du er blevet allergisk overfor den mascare du bruger..-
og ja prøv evt et andet mærke..

træls de klør sådan..
men det kan jo også være du har fået dig et bygkorn??

Anmeld

7. oktober 2008

pusling30

Hej Matihlde..
Jeg kan ikke tåle mascara, og har ikke kunne tåle det siden jeg ventede den 1.. Det begyndte da jeg skulle til mine forældres sølvbryllup, hvor det kløede og sved i mine øjne, så de løb i vand, det hjalp at vaske det af,.. Jeg har altid brugt parfumefri..
Og den dag idag kan jeg stadig ikke tåle mascara, så jeg får farvet vipper.. Det er uanset hvilket mærke jeg bruger, så klør og svier det!

Knus Anja

Anmeld

7. oktober 2008

Mathilde

bette skriver:

tror du skulle prøve med 1-2 dages makeup fri dage...

og så evt se om du er blevet allergisk overfor den mascare du bruger..-
og ja prøv evt et andet mærke..

træls de klør sådan..
men det kan jo også være du har fået dig et bygkorn??

Ja jeg har også undladt at bruge make up idag, så må jeg se om det hjælper...
Jeg tror ikke det er et bygkorn. Kan man ikke se sådan et??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.