Nogen der så: På dybt vand på tv2 i Tirsdags?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Mi

Alle fødsler er forskellige. Jeg kan kun bidrage med at mine fødsler er lidt som at smutte mandler  Ej, spøg til side. Jeg har haft to hurtige fødsler og smerterne var bestemt ikke slemme. Måske får du også en drømmefødsel, ellers vil jeg gerne føde for dig  for det er den mest fantastiske oplevelse og jeg ville gerne gøre det igen og igen og igen. Orker bare ikke graviditeterne eller at passe børnene 18 år bagefter

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

noah3006

Valle81 skriver:

Åhh jeg ved faktisk ikke hvornår man regner fra, men tror det erfra man er i ativ fødsel og det er vist fra 4 cm åben:0)

Med Asta kom jeg på sygehuset 0720og hun er født 1135 og med Anton kom vi vd 2100 tiden og han er født 0218:0)

Så relativt hurtigte fødsler, og begge gange betragtet som 1 gangs fødende. 1 gang fordi jeg var det, anden gang fordi det var 6 år siden jeg sidst fødte:0)

Ej bliver man betragtet som første gangs fødende hvis der er gået 6 år imellem? For det er det jo i mit tilfælde....

Anmeld

3. marts 2011

Dorthe1986

Ja jeg så godt programmet Og forstår godt at du er blevet nervøs...

Men det er lidt underligt med mig... Jeg blev ikke nervøs af at se den, selvom jeg jo selv står og skal føde inden længe. Men tror bare jeg er god til at tage tingene som de kommer... Og har sagt til mig selv, at når jeg ikke ved hvordan fødslen kommer til at forløbe, så vil jeg heller ikke bekymre mig om den før jeg når dertil

Men min kæreste fik pludselig øjnene op for, at det kan gå hen og blive kompliceret. Så her er det min kæreste, der er den nervøse

Anmeld

3. marts 2011

noah3006

MarianneSonne skriver:

Alle fødsler er forskellige. Jeg kan kun bidrage med at mine fødsler er lidt som at smutte mandler  Ej, spøg til side. Jeg har haft to hurtige fødsler og smerterne var bestemt ikke slemme. Måske får du også en drømmefødsel, ellers vil jeg gerne føde for dig  for det er den mest fantastiske oplevelse og jeg ville gerne gøre det igen og igen og igen. Orker bare ikke graviditeterne eller at passe børnene 18 år bagefter

Marianne

www.stjerneleg.dk

Jeg synes heller ikke min første fødsel var slem... men efter man nu har prøvet det, og så har set en udsendelse hvor den viser lidt noget andet kan man alligevel ikke lade være ned at blive lidt nervøs. Håber jeg får det som du har det. Vil være dejligt. Og ja hvis det kunne lade sig gøre tror jeg der er mange der gerne vil give dig lov til at føde for dem. Hehe

Anmeld

3. marts 2011

noah3006

Dorthe1986 skriver:

Ja jeg så godt programmet Og forstår godt at du er blevet nervøs...

Men det er lidt underligt med mig... Jeg blev ikke nervøs af at se den, selvom jeg jo selv står og skal føde inden længe. Men tror bare jeg er god til at tage tingene som de kommer... Og har sagt til mig selv, at når jeg ikke ved hvordan fødslen kommer til at forløbe, så vil jeg heller ikke bekymre mig om den før jeg når dertil

Men min kæreste fik pludselig øjnene op for, at det kan gå hen og blive kompliceret. Så her er det min kæreste, der er den nervøse

Jeg er faktisk glad for min kæreste ikke så det, for han ville da først blive rigtig nervøs... men du har helt ret i det med at man nok ikke skal bekymre sig, men bare tage det som det kommer når tiden er inde..

Anmeld

3. marts 2011

Dorthe1986

noah3006 skriver:

Jeg er faktisk glad for min kæreste ikke så det, for han ville da først blive rigtig nervøs... men du har helt ret i det med at man nok ikke skal bekymre sig, men bare tage det som det kommer når tiden er inde..

Ja for man kan jo hverken gøre fra eller til Men kan sagtens forstå man bliver nervøs... jeg kan jo heller ikke vide, hvordan jeg har det, når jeg når længere hen

Anmeld

3. marts 2011

Valle81

noah3006 skriver:

Ej bliver man betragtet som første gangs fødende hvis der er gået 6 år imellem? For det er det jo i mit tilfælde....

Ja det gør man - i forhold til selve fødslen bliver man. Men forløber alt vel så er man 2. gangs fødende i den forstand at man kommer hjemefter 4 timer:0)

Anmeld

3. marts 2011

Sildefisk

Jeg havde selv en tilsvarende fødsel med min søn. Kunne ikke selv få ham ud og derfor blev der anlagt kop, som først lykkedes i 4. forsøg. Ja det var en lidt voldsom oplevelse, men jeg var jo i trygge hænder hele vejen.

Anmeld

3. marts 2011

noah3006

Valle81 skriver:

Ja det gør man - i forhold til selve fødslen bliver man. Men forløber alt vel så er man 2. gangs fødende i den forstand at man kommer hjemefter 4 timer:0)

Oki, det var lige præcis det jeg tænkte på, om man bliver sent hjem med det samme stadig hvis alt er vel og gået som det skal..  

Anmeld

3. marts 2011

noah3006

myr81 skriver:

Jeg havde selv en tilsvarende fødsel med min søn. Kunne ikke selv få ham ud og derfor blev der anlagt kop, som først lykkedes i 4. forsøg. Ja det var en lidt voldsom oplevelse, men jeg var jo i trygge hænder hele vejen.

Uha... jeg må altså indrømme at jeg håber ikke det bliver nødvendigt med kop her.. det vil jeg så gerne undgå.

Men du har ret man er jo i trygge hænder hele tiden, og de skal jo gøre deres for at man føler sig så tryg som muligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.