Mor fik fornyet energi i skoven, og så var vi en tur i Zoo!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Barbamama

Hvor lyder det dejligt!!!! Og total overskuds-agtigt at Trine og Søren lige har en ekstra overnatter ude i skoven. Det er da bare skønt I har fået sådan et tæt forhold til hinanden!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

anna-jonas

Lyder som en total dejlig weekend.................med skovtur og zoo. Skønne billeder.....................af en dejlig familie.

Anmeld

4. marts 2011

ChatH

Ej hvor lyder det bare hyggeligt. glæder mig så meget til at møde de skovfolk der!!!

Det var dejligt for dig og JAAA endelig lidt billeder af jer.

I er skønne

Anmeld

4. marts 2011

Lilac

Det lyder da bare helt fantastisk at komme sådan på weekend med opvartning og det hele 

Skønne billeder fra besøg i zoo - vi har faktisk ikke været i zoo endnu (andet end randers regnskov), det burde vi nok gøre snart 

Tillykke med mandens nye job, håber han bliver glad for det!

Anmeld

4. marts 2011

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Hvor lyder det bare helt og aldeles fantastisk...
Det lyder meget velfortjent med en så dejlig afslapings dag i skoven..
Hvor lækkert...

det var skønt!!

Anmeld

4. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

når vi ikke lige skændes, så det lyder som om halvdelen af skoven er ved at blive fældet - på een gang!!, så må man gerne komme og få opladet batterierne her hos os

godt at det virkede!!!

og for dælen hvor jeg elsker Odense Zoo!! jaja, den inkarnerede københavner indrømmer det uindrømmelige (æææh?!), Odense Zoo ER bare bedre end Kbh Zoo!!

JUHUUUUU!!!! det var simpelthen SÅ hyggeligt!!!!

jeg elsker ZOO, sådan helt generelt, men Odense Zoo er bare mere overskuelig end den i KBH:0)

Anmeld

4. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Metchen skriver:

Elsker at du lige smuttede i skoven for at lade lidt op til det næste lange stykke tid. Med den star treatment kan man da heller ikke andet end at komme ovenpå igen.

Kom til at grine af det billede af dig og Nicoline, hvor I står bag den der træplade. Det er et styks sæl med et MEGET pudsigt ansigtsudtryk. Lidt a la "så er man sgu en sæl...jowjow"

METTE!!! det er ikke en sæl, det er en SØ-KO!!! tysk tsk tsk... ikke at det gjorde det hele meget bedre... jeg ville nok helst være en sæl så... ha ha

Anmeld

4. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Vi så jer slet ikke i zoo i søndags, æv æv.

Ej det lyder bare MEGA HYGGELIGT med jeres besøg hos den lille familie i skoven. Nu får jeg også helt lyst til at besøge dem, hihi.

Tillykke med Martins nye job. Håber han blir rigtig glad for det!

Nej og jeg gik ellers og kiggede efter jer:0)

det var kun mig alene der var en tur i skoven, far og Nikoline hyggede hjemme:0)

Anmeld

4. marts 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Hvor lyder det dejligt!!!! Og total overskuds-agtigt at Trine og Søren lige har en ekstra overnatter ude i skoven. Det er da bare skønt I har fået sådan et tæt forhold til hinanden!!!!

simpelthen mere værd en guld siger jeg bare:0)

Anmeld

4. marts 2011

Jules

Hvor lyder det bare helt fantastisk at være hos Trine,Søren og Sol :) Dejligt at få sådan nogle lækre måltider og æren at at underholde Sol 

Sikke nogle fine tigere du har dig.... Sidst Viktor så en søko sagde han hele tiden "mor søko mor søko" Hehehehe

Dejligt at det tyder godt for Martin med det nye job.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.