Hej de damer....
Det er vidst noget tid siden jeg sådan har skrevet om nogle gode oplevelser... Men her den sidste tid, er der bare sket mange dejlige ting... Og det skal man altså skrive om på NS... (det er Karina her dårlig til at huske)
Martin synes jeg trængte til at blive luftet, alene og uden ansvar for hverken mand eller barn
Så jeg inviterede mig selv på besøg hos Trine, Sol og Søren... Man kan sige det var heldigt at de tog imod med åbne arme
... Men det gjorde de, og inviterede på aftensmad, med SOVS, (jeg er stor stor fan af sovs), og overnatning og brunch... Og hold nu op, hvor var det bare det bedste jeg længe har gjort for mig selv!!! dæjlig læcker mad, ananas fromage til dessert (min yndlingsting) og rødvin!! Og mens Trine og Søren fiksede det sidste af maden fik jeg æren af, at underholde Frk. Sol... jeg får helt tårer i øjnene af at skrive om det, for hun er bare SÅ kær hende Sol! smiler og kigger, og så belv hun trær og kom til at putte sig ind til mig et kort øjeblik... for så at komme i tanke om, at jeg jo stadig var hende damen hun ikke kendte... 
næste morgen lavede Trine hjemmebagte boller, og scrambled eggs og pølser og frisk frugt.... LÆKKERT! siger jeg bare...
jeg blev bare SÅ fuld af energi og lykke!!!!!
skovens folk har en særlig plads i mit hjerte
meningen var faktisk at jeg skulle have været alene hjemme når jeg så kom hjem igen, men det flaskede sig ikke lige... Så jeg kom hjem til en meget meget glad Niner....
dagen efter (om søndagen, samme dag som Vinker var i zoo), tog vi i Odense Zoo... Jeg tror nærmest at det var mig der glædede mig aller mest af os alle, jeg æææææææælsger dyr!!! Det var sindssygt koldt, men sikke en succes.... Vi fik kigget på alle de flotte dyr!
da vi gik rundt i oceanium, nåede vi ti sø-køerne MEN dem kunne Nikoline ikke lide... ha ha... der var ellers een der rigtig førte sig frem, med at svømme på ryggen og snurre rundt og hvad sådan en klumpet fiske nu kan.... ret underholdende...
på vej hjem rundede vi Mac D, og denne gang skulle Nikoline have lov at få et happy meal (Mac D har en liste over hvad allergikrere kan få) så hun fik pommes, og en burger og COLA!!!
jeg tror nok Nikolines mor rystede lidt i bukserne over det... Men Nikoline to een tår af den cola og ville dernæste IKKE have mere, så hellere saftevand... DYGTIG PIGE!! ha ha... den ene burgerbolle blev spist og nogle pommes.... men det interesserede hende ikke synderligt...
så til aftensmad fik hun pasta og laks, det er hun nu mere til... 
jeg vedhægfter nogle billeder... så kan i fornøje jer med dem...
i øvrigt, så er Martin startet nyt jo her d. 1/3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og det kan kun blive godt... Der bliver en del aften og weekend arb, men han tilrettelægger selv sine arb. tider... 
det er som opsøgende medarbejder