Jeg savner min far!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Zafir

Ai Jeg ville godtnok være ked af det, hvsi det var min far ...

Håber I bruger skype meget.

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Mette.

Eva. skriver:

Men hellere nu end hvis de var taget afsted når hun var tre år eller seks år...hun vil jo ikke savne dem som hvis hun var større og hun kan sagtens få den nære relation til dem selvom de først kommer når hun er tre år.. det tror jeg ikke du skal bekymre dig om..

Jeg er først lige flyttet tilbage til min barndomsby....men må sige at som enlig mor til tre, der er det virkelig et bedre liv mine børn har ved at de har deres bedster så tæt på...der er altid en voksen der gider..

Ja, du har ret. Sådan havde jeg faktisk slet ikke set på det. Men lige nu går det da mindst muligt ud over hende, for det er jo hovedsageligt hendes far og mig som hun er afhængig af.

- og hvor er det dejligt du igen er kommet "hjem". Det må være en dejlig frihed at have dem så tæt på når man står alene med 3 styks. Det kan være hårdt arbejde, selvom det selvfølgelig er det hele værd.

Anmeld

3. marts 2011

Mette.

Zafir skriver:

Ai Jeg ville godtnok være ked af det, hvsi det var min far ...

Håber I bruger skype meget.

KRAM

Jeg synes også det er rigtig svært at skulle undvære ham, og til juni også min mor og små brødre. Jeg synes pludselig jeg føler mig meget alene, selvom jeg var ret sikker på inden han rejste at det da ville være nemt nok at undvære ham.

Han kan på nuværende tidspunkt ikke bruge Skype, men forhåbentligt når min mor kommer derover, det håber jeg. Og tak for krammet, det varmer. 

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

Mette. skriver:

Ja, du har ret. Sådan havde jeg faktisk slet ikke set på det. Men lige nu går det da mindst muligt ud over hende, for det er jo hovedsageligt hendes far og mig som hun er afhængig af.

- og hvor er det dejligt du igen er kommet "hjem". Det må være en dejlig frihed at have dem så tæt på når man står alene med 3 styks. Det kan være hårdt arbejde, selvom det selvfølgelig er det hele værd.

Ja, jeg tror du skal være glad for hun netop er så lille..mine har været omkring de 4 år før de virkelig havde glæde af og ikke mindst selv kunne give udtryk for at ville deres bedsteforældre....så de skal nok nå det.

Ja, det er rigtig dejligt...jeg kan altid køre en aften eller tage til fest eller andet når mine forældre ers å tæt ved..

Anmeld

3. marts 2011

Zafir

Mette. skriver:

Jeg synes også det er rigtig svært at skulle undvære ham, og til juni også min mor og små brødre. Jeg synes pludselig jeg føler mig meget alene, selvom jeg var ret sikker på inden han rejste at det da ville være nemt nok at undvære ham.

Han kan på nuværende tidspunkt ikke bruge Skype, men forhåbentligt når min mor kommer derover, det håber jeg. Og tak for krammet, det varmer. 

Jeg ville GODT nok også føle mig alene... Mmm... Selvom man er voksen, har man jo stadig brug for sine forældre.

Det er lidt dobbeltmoralsk, men det ville være nemmere, hvis det var én selv der rejste ud. Så man selv havde taget valget. Men at være den der bliver tilbage... Mmm... Det forstår jeg gdot følelsen af...

Men på den anden side, vil du jo have masser af grund til at tage til US på ferie Og det er jo nice.

VI har også et vennepar, der flytter derover permanent. De regner ikke med at komme tilbage. Det syntes jeg også er trist, men det er heller ikke familie. Dog er jeg glad for at vi får en grund til at tage derover og se landet, som ejg altid gerne have villet set

Anmeld

3. marts 2011

Lillefe

Mette. skriver:

Det må også bare være så hårdt for dig, bor han der permanent? Da mine forældre fandt ud af de skulle derover var min datter kun ganske få måneder, så dengang tænkte jeg det ikke betød så meget.

Men nu, hvor min datter er blevet større, elsker hun bare sin morfar og brød ud i stor glæde når hun så ham, så det er bare så underligt de ikke kommer til at se hinanden ofte og jeg er jo nærmest klar over at selvom vi ser dem nogle gange om året, kommer hun nærmest ikke til at vide hvem de er.

Ja det var specielt da jeg fik min datter han blev mere savnet fordi han jo er morfar.. ellers betød det ikke noget da det bare var mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.