Mette. skriver:
Jeg synes også det er rigtig svært at skulle undvære ham, og til juni også min mor og små brødre. Jeg synes pludselig jeg føler mig meget alene, selvom jeg var ret sikker på inden han rejste at det da ville være nemt nok at undvære ham.
Han kan på nuværende tidspunkt ikke bruge Skype, men forhåbentligt når min mor kommer derover, det håber jeg.
Og tak for krammet, det varmer. 
Jeg ville GODT nok også føle mig alene... Mmm... Selvom man er voksen, har man jo stadig brug for sine forældre.
Det er lidt dobbeltmoralsk, men det ville være nemmere, hvis det var én selv der rejste ud. Så man selv havde taget valget. Men at være den der bliver tilbage... Mmm... Det forstår jeg gdot følelsen af...
Men på den anden side, vil du jo have masser af grund til at tage til US på ferie
Og det er jo nice.
VI har også et vennepar, der flytter derover permanent. De regner ikke med at komme tilbage. Det syntes jeg også er trist, men det er heller ikke familie. Dog er jeg glad for at vi får en grund til at tage derover og se landet, som ejg altid gerne have villet set 
Anmeld