Jeg savner min far!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Mette.

Ih, min far rejste for præcis en uge siden, i dag, til USA for at arbejde de næste 3 år.

Til juni rejser min mor og 2 brødre også derover. Vi har talt meget om hvordan jeg ville have det med at være "alene" tilbage her, da jeg jo har min kæreste, datter og studie og derfor kan jeg selvfølgelig ikke tage med. Jeg har egentligt været ret cool med det og synes bare det er super fedt for dem - for det er jo en kæmpe oplevelse. Men nu hvor han er rejst, og jeg ikke ser ham får til september, er det faktisk ikke så sjovt mere. Jeg savner ham simpelthen så meget allerede og jeg synes det er så svært min lille datter på 10 måneder ikke lærer sin morfar at kende rigtigt før om 3 år.

Nå, jeg havde bare lige brug for at fortælle mine følelser til nogen, tak fordi du læste med.   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Bom

Mette. skriver:

Ih, min far rejste for præcis en uge siden, i dag, til USA for at arbejde de næste 3 år.

Til juni rejser min mor og 2 brødre også derover. Vi har talt meget om hvordan jeg ville have det med at være "alene" tilbage her, da jeg jo har min kæreste, datter og studie og derfor kan jeg selvfølgelig ikke tage med. Jeg har egentligt været ret cool med det og synes bare det er super fedt for dem - for det er jo en kæmpe oplevelse. Men nu hvor han er rejst, og jeg ikke ser ham får til september, er det faktisk ikke så sjovt mere. Jeg savner ham simpelthen så meget allerede og jeg synes det er så svært min lille datter på 10 måneder ikke lærer sin morfar at kende rigtigt før om 3 år.

Nå, jeg havde bare lige brug for at fortælle mine følelser til nogen, tak fordi du læste med.   

Årh søde, kan godt forstå dig, jeg ville godt nok også komme til at savne min familie hvis de flyttede væk så længe..

Kan du ikke snakke med din far (og mor) over Skype, så kan i jo også se hinanden..

Du får lige en  med på vejen..

Anmeld

3. marts 2011

Mette.

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Årh søde, kan godt forstå dig, jeg ville godt nok også komme til at savne min familie hvis de flyttede væk så længe..

Kan du ikke snakke med din far (og mor) over Skype, så kan i jo også se hinanden..

Du får lige en  med på vejen..

Tusind tak. Skype er desværre udelukket da min far ikke kan komme på via sin arbejdscomputer, men måske når min mor også flytter at de så kan med hendes private computer.

Jeg håber, men det er stadig ikke det samme og Emilie forstår hvertfald helt sikkert ikke noget af det.

Anmeld

3. marts 2011

Philippa

<Nuuurrhh.. Kan sagtens forstå dig.

Men selvom tre år lyder af meget, går det mega stærkt!

Tænk på at I kan komme over og besøge dem, og er der noget jeg elskede da jeg var mindre (fået fortalt) var at rejse og så blev man meget gladere for at se sin familie

Kærligst Philippa

Anmeld

3. marts 2011

Lillefe

Jeg føler virkeligt med dig... min far han bor i Australien.. mine børn kender ham faktisk ikke.. savner ham hver dag..  Det værste er at mine børn ikke rigtigt kender deres morfar

Anmeld

3. marts 2011

Mette.

Philippa skriver:

<Nuuurrhh.. Kan sagtens forstå dig.

Men selvom tre år lyder af meget, går det mega stærkt!

Tænk på at I kan komme over og besøge dem, og er der noget jeg elskede da jeg var mindre (fået fortalt) var at rejse og så blev man meget gladere for at se sin familie

Kærligst Philippa

Ja, jeg ved du har ret, men lige nu hvor han lige er rejst føles det som om jeg aldrig skal se ham igen.

Vi har også altid rejst meget og skal uden tvivl derover. Det var faktisk meningen vi skulle afsted til sommer, men pga. min datter som ikke er alt for god til søvn og mad bliver vi nød til at blive hjemme og vægte hendes hensyn højest. Men næste år skal vi derover en hel måned, så jeg må tælle dage til det.

Men tak for din opmundring! 

Anmeld

3. marts 2011

Mette.

Perl skriver:

Jeg føler virkeligt med dig... min far han bor i Australien.. mine børn kender ham faktisk ikke.. savner ham hver dag..  Det værste er at mine børn ikke rigtigt kender deres morfar

Det må også bare være så hårdt for dig, bor han der permanent? Da mine forældre fandt ud af de skulle derover var min datter kun ganske få måneder, så dengang tænkte jeg det ikke betød så meget.

Men nu, hvor min datter er blevet større, elsker hun bare sin morfar og brød ud i stor glæde når hun så ham, så det er bare så underligt de ikke kommer til at se hinanden ofte og jeg er jo nærmest klar over at selvom vi ser dem nogle gange om året, kommer hun nærmest ikke til at vide hvem de er.

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

Åhh, det kan jeg godt forstå...min mor var 4 mdr. i skotland i praktik da jeg ventede min den ældste og jeg manglede hende virkelig i min hverdag.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre hvis min familie rejste væk...ville være mærkeligt og ikke mindst ændrer min hverdag helt vildt...de er en kæmpe hjælp og bor jo lige over for mig..

Men tja, der er jo mange der levet med familien mange hundrede og tusind km. væk altid...så må du præve at tænke på det kun er 3 år..

Anmeld

3. marts 2011

Mette.

Eva. skriver:

Åhh, det kan jeg godt forstå...min mor var 4 mdr. i skotland i praktik da jeg ventede min den ældste og jeg manglede hende virkelig i min hverdag.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre hvis min familie rejste væk...ville være mærkeligt og ikke mindst ændrer min hverdag helt vildt...de er en kæmpe hjælp og bor jo lige over for mig..

Men tja, der er jo mange der levet med familien mange hundrede og tusind km. væk altid...så må du præve at tænke på det kun er 3 år..

Ja, jeg ved det godt. 3 år er trosalt en begrænset periode, men det er stadig lang tid for min datter på 10 måneder. På 3 år sker der jo en kæmpe udvikling når man ikke er større.

Jeg er ikke så afhængig af dem i min hverdag, de bor i Viborg og jeg i Århus. Jeg har boet ude i 5 år nu, så jeg er vand til at klare alting selv, men jeg så dem da næsten ugentligt, så det bliver bare så underligt ikke at se dem anden 1-2 gange om året. 

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

Mette. skriver:

Ja, jeg ved det godt. 3 år er trosalt en begrænset periode, men det er stadig lang tid for min datter på 10 måneder. På 3 år sker der jo en kæmpe udvikling når man ikke er større.

Jeg er ikke så afhængig af dem i min hverdag, de bor i Viborg og jeg i Århus. Jeg har boet ude i 5 år nu, så jeg er vand til at klare alting selv, men jeg så dem da næsten ugentligt, så det bliver bare så underligt ikke at se dem anden 1-2 gange om året. 

Men hellere nu end hvis de var taget afsted når hun var tre år eller seks år...hun vil jo ikke savne dem som hvis hun var større og hun kan sagtens få den nære relation til dem selvom de først kommer når hun er tre år.. det tror jeg ikke du skal bekymre dig om..

Jeg er først lige flyttet tilbage til min barndomsby....men må sige at som enlig mor til tre, der er det virkelig et bedre liv mine børn har ved at de har deres bedster så tæt på...der er altid en voksen der gider..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.