Mænd når de er bedst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

nathja

hvis det kun var faven der var sket noget med synes jeg godt nok det er spildt, så er det da fodi man ikke har andet at gå op i.. hvis selve dragten ikke var skadet andet end favemæssigt så er det da hamrende ligegyldigt.. så går man da godt nok i små sko.. her er mange at ting da kommet forkert i vasken nogen gange men helt ærligt, det er hvad dersker om det så er hummel eller andet, så er der da engang kun tøj og kan man bare smide ud på grund af misfarve så er det da fordi man keder sig for hårdt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

meem

Mamalou skriver:

Ja selvfølgelig ødelægger han den til 600 kr, skal det være så skal det også gøres ordentligt  

Man kan næsten ikke have andet end ondt af manden

Har også meget ondt af ham, men hvor har jeg ventet længe på han sku ta på natarbejde så jeg ku få lov at grine af ham uden han så det !

Anmeld

2. marts 2011

Mamalou

meem skriver:

Har også meget ondt af ham, men hvor har jeg ventet længe på han sku ta på natarbejde så jeg ku få lov at grine af ham uden han så det !

Anmeld

2. marts 2011

meem

nathja skriver:

hvis det kun var faven der var sket noget med synes jeg godt nok det er spildt, så er det da fodi man ikke har andet at gå op i.. hvis selve dragten ikke var skadet andet end favemæssigt så er det da hamrende ligegyldigt.. så går man da godt nok i små sko.. her er mange at ting da kommet forkert i vasken nogen gange men helt ærligt, det er hvad dersker om det så er hummel eller andet, så er der da engang kun tøj og kan man bare smide ud på grund af misfarve så er det da fordi man keder sig for hårdt..

Nu var det jeg mente jo også at jeg synes det er synd for ham at når han vil hjælpe med vasketøjet gik det galt for ham...

Er da ligeglad med at flyverdragten er ødelagt i farven.. vi har en anden og herregud vinteren er snart overstået...

Anmeld

2. marts 2011

SussieThyssen

meem skriver:

Det er bare dejligt han tænker på at hjælpe mig...

Så skal man os ha lov at fejle engang imellem...

Nemlig..ligesom da min far ville starte en vask med sine hvide skjorter og min mors og mine fine silkenatkjoler.
Han vidste godt at de skulle vaskes på 30 grader og ikke måtte centrifugeres, men han tjekkede bare ikke, at der var kommet en rød vaskeklud med

Fniiis, min far som var lærer og MEGET pernitten med sin påklædning (ren, hvid skjorte hver dag og slips) havde 6 MEGET lyserøde kjorter efter den hjælpsomhed
Hrmmm..de blev degraderet til "haveskjorter", og mor og jeg havde nogle meget skjoldede silkenatkjoler, der ikke var så fine mere

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. marts 2011

Kindfed

Det kunne egentlig være en ret god tråd, det her.. Sjove ting mænd gør, når de vil være søde. Tror jeg sgu lige, jeg opretter

Anmeld

2. marts 2011

meem

Kindfed skriver:

Det kunne egentlig være en ret god tråd, det her.. Sjove ting mænd gør, når de vil være søde. Tror jeg sgu lige, jeg opretter

Go idé !  

Anmeld

2. marts 2011

meem

SussieThyssen skriver:

Nemlig..ligesom da min far ville starte en vask med sine hvide skjorter og min mors og mine fine silkenatkjoler.
Han vidste godt at de skulle vaskes på 30 grader og ikke måtte centrifugeres, men han tjekkede bare ikke, at der var kommet en rød vaskeklud med

Fniiis, min far som var lærer og MEGET pernitten med sin påklædning (ren, hvid skjorte hver dag og slips) havde 6 MEGET lyserøde kjorter efter den hjælpsomhed
Hrmmm..de blev degraderet til "haveskjorter", og mor og jeg havde nogle meget skjoldede silkenatkjoler, der ikke var så fine mere

Kærligst
Sussie

Hihi.. det er simpelthen så synd det skal gå galt for dem når de nu selv vasker...

Tror der går lang tid inden min kæreste nærmer sig vaskemaskinen igen.. 

Anmeld

2. marts 2011

SussieThyssen

Kindfed skriver:

Dem har vi vist indtil flere af...men lav du bare en ny

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.