Mænd når de er bedst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

meem

Min skønne kæreste har været så sød at vaske min datters flyverdragt for mig idag... En Lyserød Hummel til 600,- der er brugt i halvanden måned...

Han kommer ligeså stolt op fra grovkøkkenet og siger : en time og så har Emilie nærmest en ny flyverdragt igen....

Og ja det skal jeg da love for, en time senere da jeg tager den ud er den blevet en mærkelig farve lilla istedet for... Det lille skvat har åbenbart ment at den blev mest ren hvis man skruede temperaturen op på 95grader... Så den meget kraftige lilla farve der er invendig er trukket helt igennem det lyserøde stof og flyverdragten er derfor nu smidt ud...

Guud hvor har han dårlig samvittighed, den stakkels dreng, har dog fortalt ham det kan ske for enhver..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Kindfed

Mænd er så søde engang imellem. Minder mig om dengang min kæreste ville være så sød at sætte en frossen juleand i ovnen juleaften, så jeg ikke skulle stå med det, når jeg fik fri...- på 275 grader, så den blev hurtigere færdig

Anmeld

2. marts 2011

meem

Kindfed skriver:

Mænd er så søde engang imellem. Minder mig om dengang min kæreste ville være så sød at sætte en frossen juleand i ovnen juleaften, så jeg ikke skulle stå med det, når jeg fik fri...- på 275 grader, så den blev hurtigere færdig

Hihi og selvom det er træls det er ødelagt så kan man jo ikke blive sur... De prøver jo bare at hjælpe

Anmeld

2. marts 2011

Mamalou

Hvor der handles der spildes... Det kunne så nemt have været min kæreste. Det er dog ikke gået ud over noget i den prisklasse... 

Heldigvis er der masser af udsalg over alt, så jeg krydser fingere for, at I finder en fin og billig flyverdragt til jeres prinsesse. 

Vh. Louise

Anmeld

2. marts 2011

meem

Mamalou skriver:

Hvor der handles der spildes... Det kunne så nemt have været min kæreste. Det er dog ikke gået ud over noget i den prisklasse... 

Heldigvis er der masser af udsalg over alt, så jeg krydser fingere for, at I finder en fin og billig flyverdragt til jeres prinsesse. 

Vh. Louise

Vi har/havde heldigvis 2 så der var en at skifte med

Men typisk det er den til 600 og ikke den til 150 der bliver ødelagt

Anmeld

2. marts 2011

SussieThyssen

meem skriver:

Min skønne kæreste har været så sød at vaske min datters flyverdragt for mig idag... En Lyserød Hummel til 600,- der er brugt i halvanden måned...

Han kommer ligeså stolt op fra grovkøkkenet og siger : en time og så har Emilie nærmest en ny flyverdragt igen....

Og ja det skal jeg da love for, en time senere da jeg tager den ud er den blevet en mærkelig farve lilla istedet for... Det lille skvat har åbenbart ment at den blev mest ren hvis man skruede temperaturen op på 95grader... Så den meget kraftige lilla farve der er invendig er trukket helt igennem det lyserøde stof og flyverdragten er derfor nu smidt ud...

Guud hvor har han dårlig samvittighed, den stakkels dreng, har dog fortalt ham det kan ske for enhver..  

Nåååhh..den stakkels lille mand..og der ville han gøre det så godt...ak ja.
Nå..det er jo hvad der kan ske...og så kan man jo fnise lidt af det, når ærgelsen har lagt sig

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. marts 2011

Janni.

Da jeg stod op her til morgen, kom min kæreste over i soveværelset (han står næsten altid op før mig) - og inden han overhovedet når at sige godmorgen, kigger han på mig og siger: "Skat, dine bryster er godt nok blevet større"  Sød kommentar, men da ikke lige den, jeg havde ventet når jeg lige var vågnet.. 

Så jeg svarede frisk og lidt rapt: "Ja undskyld skat, de har jo altså ikke størrelse som klemmentiner mere" 

Anmeld

2. marts 2011

Senia

Uha... det med at vaske tøj er kæresten herhjemme også super god til.

Alt tøjet er efterhånden grønt og blåt, og det er ikke kun knægtens tøj, men også mit.. Griner..

Har ellers sagt til ham at jeg nok skal tage det.

Uhh og han har krympet den eneste mærkebluse jeg havde, og den er skisme for dyr til at jeg køber en ny, nåede kun at have den på en enkelt gang.. øv øv..

Men ja, de er jo ikke til at blive sure på. For de vil jo bare gerne hjælpe, og man skal jo også værdsætte at de vil hjælpe til

Anmeld

2. marts 2011

Mamalou

meem skriver:

Vi har/havde heldigvis 2 så der var en at skifte med

Men typisk det er den til 600 og ikke den til 150 der bliver ødelagt

Ja selvfølgelig ødelægger han den til 600 kr, skal det være så skal det også gøres ordentligt  

Man kan næsten ikke have andet end ondt af manden

Anmeld

2. marts 2011

meem

SussieThyssen skriver:

Nåååhh..den stakkels lille mand..og der ville han gøre det så godt...ak ja.
Nå..det er jo hvad der kan ske...og så kan man jo fnise lidt af det, når ærgelsen har lagt sig

Kærligst
Sussie

Det er bare dejligt han tænker på at hjælpe mig...

Så skal man os ha lov at fejle engang imellem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.