Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Haha, dejlig overskrift - måtte se hvad der gemte sig under den!
Ih, det er jo bare det allerbedste at få lov at hoppe i dobbeltsengen! Faktisk burde vi måske selv gøre det af og til (puha, bliver helt tissetrængende ved tanken om at hoppe, men altså...)
Lækre tøser!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aijhh, hvor er de bare skønne! Det er næsten ligesom at se mine egne.
Vi glæder os til (forhåbentligt) snart at se Jer igen, og sludre / lege.
Får du lige kigget nærmere på, hvilken af mine forslag til dato, der evt. kunne passe Jer?
man kan kun blive glad i låget af de billeder!!!!! der er ikke noget som at hoppe i sengen!
(men vores kan ikke holde til at jeg gør det :0( )
Det er simpelthen de dejligste billeder, og som jeg skrev på facebook har du simpelthen overbevist mig om, at jeg skal have flere børn ikke kun for Dictes skyld, som jeg sagde i tirsdags, men også for min, for det der er bare alt for hyggeligt!!
Dictes mor skriver: Det er simpelthen de dejligste billeder, og som jeg skrev på facebook har du simpelthen overbevist mig om, at jeg skal have flere børn ikke kun for Dictes skyld, som jeg sagde i tirsdags, men også for min, for det der er bare alt for hyggeligt!!
Det er jeg simpelthen så glad for Camilla - jeg føler det er en stor gave at være mor til de her to tumlinger, der bare elsker hinanden så højt!!
JustAnotherName skriver: Aijhh, hvor er de bare skønne! Det er næsten ligesom at se mine egne. Vi glæder os til (forhåbentligt) snart at se Jer igen, og sludre / lege. Får du lige kigget nærmere på, hvilken af mine forslag til dato, der evt. kunne passe Jer?
Jo for søren da Katrine - jeg tror umiddelbart, at d. 19. vil passe os bedst måske har jeg en kage til den dag (en venindes datter fylder 7 år), men det er bare en lille kage, så det burde ikke være noget problem jeg kan lige vende tilbage ift. tidspunkt, når jeg har hørt fra min veninde - har lige skrevet til hende, så mon ikke jeg ved det snart!
Ni-ko-li-ne skriver: man kan kun blive glad i låget af de billeder!!!!! der er ikke noget som at hoppe i sengen! (men vores kan ikke holde til at jeg gør det :0( )
Vores kan nu godt holde til det...men jeg vil egentligt helst kigge på ungerne - og slå kolbøtter
AnneBJ skriver: Haha, dejlig overskrift - måtte se hvad der gemte sig under den! Ih, det er jo bare det allerbedste at få lov at hoppe i dobbeltsengen! Faktisk burde vi måske selv gøre det af og til (puha, bliver helt tissetrængende ved tanken om at hoppe, men altså...) Lækre tøser!!
Hehe lav I nogle andre øvelser i dobbeltsengen så længe I har ro til det
Metchen skriver: Århh, hvor er det nogle dejlige piger du har.
Århh, hvor er det nogle dejlige piger du har.
TAK søde Mette
Milka skriver: fantastisk!! det ligner fuldstændig hjemme hos os
fantastisk!! det ligner fuldstændig hjemme hos os
Kom faktisk til at tænke på sådan en tumlebilledeserie af bøtterne, du lagde en engang, da jeg tog billederne...fjantetøser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128