Tumlebilleder af tossede trunter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Ida.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

otlitrom

Jeg fristes til at sige: Når katten er ude danser musene på bordet!

Anmeld

2. marts 2011

oo

iiiih jeg sidder her og smiler og kører op og ned på billederne og ser dem om og om igen. jeg kan helt mærke den der fantastiske fornemmelse i maven man får når man rigtig hopper igennem!! det gør man jo faktisk kun når man er lille - totalt bindegalt, for det er måske verdens BEDSTE følelse!

og det der billede hvor de ligger og krammer efter et ordentligt hop  jeg kom helt til at savne mine søstre af det!!

Anmeld

2. marts 2011

Ida.

Tjuhl skriver:

iiiih jeg sidder her og smiler og kører op og ned på billederne og ser dem om og om igen. jeg kan helt mærke den der fantastiske fornemmelse i maven man får når man rigtig hopper igennem!! det gør man jo faktisk kun når man er lille - totalt bindegalt, for det er måske verdens BEDSTE følelse!

og det der billede hvor de ligger og krammer efter et ordentligt hop  jeg kom helt til at savne mine søstre af det!!

Ja det er helt vildt fedt at hoppe og gynge højt, klatre i træer og slå kolbøtter når man får børn bliver det pludseligt helt legalt at gøre det igen... og ja, da jeg så dem tumle rundt sendte jeg også min lillebror en kærlig tanke...den der søskende-tumlen er bare noget særligt!!

Anmeld

2. marts 2011

Ida.

kitty skriver:

Jeg fristes til at sige: Når katten er ude danser musene på bordet!

Anmeld

2. marts 2011

TbCp

FEEEEDT!!!!

Herhjemme har vi Tempur madras som er mega dårlig at hoppe i, så her bliver sofaen flittigt brugt

Skønne billeder!!!

Anmeld

2. marts 2011

anna-jonas

Uhhhh....................det ser hyggeligt ud. Kan godt huske, når min tvillingebror og jeg hoppede i senge............

Anmeld

2. marts 2011

Jules

Herlige billeder  Det ser bare så sjovt og hyggeligt ud

Anmeld

2. marts 2011

Milka

fantastisk!!  det ligner fuldstændig hjemme hos os 

Anmeld

2. marts 2011

ooo

Århh, hvor er det nogle dejlige piger du har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.