Er der nogen herinde, som har prøvet at flytte fra den ene ende af landet til den anden, som vil dele lidt ud af deres erfaringer?
Pyhh jeg synes det er svært.. vi skal flytte fra jylland til sjælland, med ret stor sansynlighed pga. mandens job. Dvs. at jeg skal sige farvel til mit SKØNNE job, netværk, familien her i jylland osv. Samtidig med det er jeg gravid i 3. måned og det hele virker så uoverskueligt.. at skulle have barn, sige sit job op, gå på barsel med dagpenge, finde et nyt sted at bo, sige lejligheden op, danne nyt netværk osv. osv. Måske det er pga. gravidteten, men kan slet slet ikke overskue at det måske bliver til virkelighed..
Jeg gjorde det for 5½år siden. Er sønderjyde og min mand var lige flyttet til sjælland da jeg mødte ham.
Så smed hvad jeg havde i hænderne da jeg efter 3 mdr havde sfsluttet min uddannelse og flyttede over til ham
Her var det jo for at give kærligheden en chance.
Men det var skide hårdt, og hammeren faldt da også om aftenen hvor det gik op for mig at jeg egentlig havde solgt alt og smidt resten ud, så hvis det ikke holdte, hvad skulle jeg så flytte tilbage til ud over familie og venner.
Men jeg holdte ud i 1½år. Fikdet mest fantastiske job med de bedste kollegaer man kunne tænke og ønske sig, og holder også stadig kontakten med dem.
Derefter flyttede vi så tilbage til jylland 
Så bare rolig. du skal nok få et nyt netværk derover. Man må også godt søge lidt efter det
Du får jo helt sikkert chancen for en mødregruppe, og ellers så snak med din JM om nogle kvinder hun evt kender til, eller om der er en graviditetsgruppe for dig.
Vi er skam sammen endnu, og fejre 6års dag til sommer og 2 års bryllupsdag samme dag