Anonym skriver:
Ja, jeg ved hvad ordblindhed er, for jeg har arbejdet med ordblinde i flere år. Derfor kan jeg også se, hvornår en tekst med stavefejl kan skyldes ordblindhed, og hvornår det højst sandsynligt ikke er.
Din sarkasme viser så fint, hvorfor jeg er anonym. Jeg gentager mig selv nu, men pyt, jeg UNDRER mig over, om andre IKKE ORDBLINDE går op i, hvordan de staver, eller om det ikke betyder så meget for dem. Det er en undren, et spørgsmål som så mange andre herinde. Et spørgsmål om værdier for den enkelte, ikke andet.
Jeg er ikke ordblind i den forstand at jeg ville blive testet ordblind, men jeg begår nogle af de samme fejl som ordblinde og kan stadig ikke finde rundt i det med endelser, alligevel har jeg formået at få en bachelor og er igang med endnu en som - hold nu fast - LÆRER.. uuuuuuhhhh.. (godt nok ikke dansk - heldigvis)
Jeg syntes den måde at spørge ind til det her på er en anelse, lad os putte folk i kasse, især for mennesker som mig, som faktisk ikke kan se om ordet er stavet rigtig eller forkert - at du kan - jamen fantastisk for dig, men har du overvejet at der faktisk er nogle som netop ikke vil skrive på en side som denne og slet ikke når der indimellem dukker en tråd op som denne (det er jo ikke ligefrem første gang) - jeg personlig er ligeglad, men jeg ved også at der vil sidde nogle derude som mig (der ikke er ordblinde, men som har vanskeligheder ved skriftsprog og måske har gået til ekstra undervisning grundet dette) og føle at de ikke tør skrive et indlæg.. og det håber jeg da at du også syntes er smadder ærgerligt..
Så nu hvor du undre dig over om folk lægger mærke til at der er nogle som skriver (hvad der for dig er slåfejl eller meget tydelige fejl) vil jeg undre mig over hvorfor du vælger at skrive tråden, og dette er på ingen måde med sarkasme eller ligende, men reelt undring, hvorfor? og om du har overvejet hvad en tråd om dette emne kan gøre ved de mennesker du henviser til (altså dem som ikke er ordblinde, men stadig ikke staver rigtig), det undrer jeg mig nemlig over.. 
Må lige tilføje at jeg mener den eneste måde man lære at stave rigtig på, er ved at begå fejlen tilstrækkeligt mange gange indtil man en dag kan se at ordet ikke er rigtigt, og jeg personlig heller ser at folk bare skriver derudaf og ikke begrænser sig, istedet for at skrive (stave) bag hvert ord som de er i tvivl om, jeg syntes bare de skal skrive, hvis man ikke forstår meningen, så kan man altid spørge ind til det..