Fam. Madsen skriver:
det billede du har hvor han har alt fra bukserne om på numse det er sådan marcus ser ud i en 98 fra name it
virkelig træls at det er så svært og finde tøj til ham der er smart
men hold da op en fed stil du har fundet der.. tror lige jeg snupper nogen af de ider'. for har snart ikke nogen bukser han kan passe i længden...
super sød dreng 
Tak...
Det gør du bare, derfor jeg lagde en stribe billeder ud af et lille udpluk af 'knickers' stil.
Her gik han over i str 86 da han var 8½ mdr - dog kun bukserne og idag 2½ år har han kun sine skjorter tilbage i 86... Så vi har i laaaang tid købt bukser i 92, for at have dem på lager. tror vi var oppe at have 16- 17 par liggende i både slim fit og baggy bukser.
Har ikke talt hvor mange gange jeg har haft dem oppe og prøve dem på ham, for så at ligge dem tilbage igen.
Så valgte jeg at afl alle alm cowboy bukser til hans fætter og kusine og beholdte så kun hans baggy bukser. Ville ikke bruge mere tid på at ærge mig over at han stadig ikke kunne passe dem og han nok aldrig når det, inden han skifter til 98.
For havde sidste sommer købt nogle shorts til ham i 86 og de sad da bare så træls. Så begyndte der at købe shorts i str 68/74, og finde baggy bukser i 62 og 68, da de giver et andet look end shorts og strømpebukser...
Her har han kun fået positiv opmærksomhed på hans stil, før kunne vi godt få en kommentar i div forretninger ang hans str. Også fordi han som regl render frit, så når man lige at opfange det folk udbryder eller siger til hinanden - da man jo kommer bag efter ham...
Nu er det mere når man tager en bluse i 92 og finder nogle 'knickers' til - så spørger de nok de 80% af tiden om en af delene skal pakkes ind.. He he...
Men er han med og vi kommer der ofte så smiler de blot og siger; fed stil.... og ikke noget med at spørge om de skal pakkes ind.
Anmeld