Hjælp til underbukser/ bokser shorts....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Miss Tina

Mor til Frederic skriver:

Hvor i alverden finder man underbukser - bokser shorts til en ranglet dreng?

Farmand og jeg har rendt rundt i de forskellige butikker og målt underbukser i stor stil - selv pige underbukser...

Bilka - Kære Børn - Babysam - Lurifax - name it - H&M - Føtex er nu tjekket...

Sidste år under noget udsalg købte jeg en stak undertrøjer i 92 og bokser shorts i 80, i den tro at han nok ville kunen passe dem nu her - men nej...

Vi har nogle fra H&M der er blevet kogt og adskillige ture i tørretubmler - men nej.

I 'slap' tilstand må de ikke være mere end 18 cm i liv og max 11 cm i ben.

Han har et par katvig i str 62 og et par i 68 - de sidder perfekt.

Går amok... 

Fandt en bunke undertrøjer til både en 5'er stk og nogle til en 10'er stk. 

Inde på kids-world.dk har de en masse forskelligt. Jeg har kun været glad for al det jeg har købt der.

Ellers www.unik-kids.dk de har små str.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

Tænkte på om man som alternativ kunne købe nogle strømpebukser? Klippe benene af og lige sy fint rundt i kanten? om det vil kunne fungere?

Ellers god jagt :-) Min datter på 3½ er lidt bred, men ikke tyk, så har ikke det problem til hende MEN min søn på 11 mdr er også ret tynd og kan passe de fleste bukser i str 56 om livet (de blir dog for korte...)

Uh strømpebukser har vi mange af, da vi kører knickers stil herhjemme.

Ang din søn, skal du ikke være genert... Frederic's 'knickers' er alle bukser i 62 og 68.

Har opgivet at finde bukser til ham i str 92... Ud over baggy bukser og bukser syet fra daub deluxe...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. marts 2011

Miss Tina skriver:

Inde på kids-world.dk har de en masse forskelligt. Jeg har kun været glad for al det jeg har købt der.

Ellers www.unik-kids.dk de har små str.

tak...

Mon de har noget kunde service man kan ringe til? Lurer lige og mange tak.

Anmeld

2. marts 2011

Miss Tina

tak...

Mon de har noget kunde service man kan ringe til? Lurer lige og mange tak.

Det mener jeg at de har ellers er de hurtige på mailen, de gør virkelig hvad de kan for at hjælpe.

Anmeld

2. marts 2011

Fam. Madsen

Har været i name it idag og deres mindste str er en 86 og de er grande i livet, syntes jeg...

Men det tøj de har i 'tøj og sko' er da det samme som i føtex? syntes ihvertfald at meget af deres tøj er det samme. 

Har en tøj og sko her i byen, så må da lige derned og lure...

Tak...

marcus bliver 3 til juni er bruger dem fra name it i str. 86 efter de har været i tørren.. så ja de er store

Anmeld

2. marts 2011

Miss Tina skriver:

Det mener jeg at de har ellers er de hurtige på mailen, de gør virkelig hvad de kan for at hjælpe.

så vil jeg lokke med dem og få dem til at hive et cm mål frem...

Anmeld

2. marts 2011

Fam. Madsen skriver:

marcus bliver 3 til juni er bruger dem fra name it i str. 86 efter de har været i tørren.. så ja de er store

Vi har nogle fra h&m i 86/92 de er kogt og tørretumblet - de passer, når han har ble på...

Alle de økologiske vi har i 80, passer også kun med ble. 

Suk.

Ih, Frederic bliver også 3 år i år, dog først den 3 sep. 

Anmeld

2. marts 2011

Sara.

Uh strømpebukser har vi mange af, da vi kører knickers stil herhjemme.

Ang din søn, skal du ikke være genert... Frederic's 'knickers' er alle bukser i 62 og 68.

Har opgivet at finde bukser til ham i str 92... Ud over baggy bukser og bukser syet fra daub deluxe...

Det kunne være jeg sku køre den stil til min søn også :-)

Anmeld

2. marts 2011

lærkes_mor skriver:

Det kunne være jeg sku køre den stil til min søn også :-)

det gør du bare, den er fed...

tror vi er oppe at have 14 par 'knickers' i str 62 og 68, nogle få i 74. 

Men igen, han kan jo passe dem til sommer uden strømpebukser på, så det er jo penge tjent...

Frederic elsker bare den frihed der er i det. 

Var helt forelsket i molo's nye med stjerner, men øh... Bukserne i 92 kunne jo hverken spændes ind eller noget, så de faldt lige så hurtig ned som de kom op. 

Så vi endte ud i blusen i str 92 og 'bukserne' i str 68 og prøv lige at se hvor sej han er;

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. marts 2011

Fam. Madsen

Vi har nogle fra h&m i 86/92 de er kogt og tørretumblet - de passer, når han har ble på...

Alle de økologiske vi har i 80, passer også kun med ble. 

Suk.

Ih, Frederic bliver også 3 år i år, dog først den 3 sep. 

det er virkelig træls vi har de samme problemer med bukser der kan marcus passe dem fra name it når de er spændt helt ind i 92 men dem i 98 sidder og poser på ham og han kan snart ikke passe de andre i længden jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre hvad gør i hjemme ved jer???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.