Huslån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hold da op ja det lyder da vildt... Men tiderne har nok ændret sig lidt siden hehe ...

Neej det var da ogs en del i boligsikring så er huslejen jo ik så gal alligevel hehe .. Men hun har da self ret i det hun siger og du får det jo nok ogs til en rimelig pris med husleje nu ?

Ja, men dengang kostede huse så heller ikke så meget...men lånene var tilgengæld dyrere...

Næ, jeg får det ikke billigere..det kan man ikke og det skal jo heller ikke koste dem penge. Så jeg betaler alt hvad det koster...alle udgifter omkring huset, lån, forsikringer, renovation osv osv det er lagt ind så de 5500kr jeg giver det gør at det løber rundt og ikke koster mine forældre penge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Ja, men dengang kostede huse så heller ikke så meget...men lånene var tilgengæld dyrere...

Næ, jeg får det ikke billigere..det kan man ikke og det skal jo heller ikke koste dem penge. Så jeg betaler alt hvad det koster...alle udgifter omkring huset, lån, forsikringer, renovation osv osv det er lagt ind så de 5500kr jeg giver det gør at det løber rundt og ikke koster mine forældre penge...

Nej det er der måske noget om (: Men håber godt nok vi får lov.. Hvis min bror kan alene kan vi ogs to heh ...

Jaa self ska det rende rundt for dem (: Men hvis det er et helt hus er det nok ogs meget normalt med det i husleje ... Sys bar det er mange penge som vi ligenu betaler til en anden mand og man i princippet kunne betale til sig selv (:

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Nej det er der måske noget om (: Men håber godt nok vi får lov.. Hvis min bror kan alene kan vi ogs to heh ...

Jaa self ska det rende rundt for dem (: Men hvis det er et helt hus er det nok ogs meget normalt med det i husleje ... Sys bar det er mange penge som vi ligenu betaler til en anden mand og man i princippet kunne betale til sig selv (:

Ja, mon ikek I nok skal få lov... men det kommer jo self an på hvor dyrt det er..

Jo, 5500kr for 165m2 det er sgu ok..

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Ja, mon ikek I nok skal få lov... men det kommer jo self an på hvor dyrt det er..

Jo, 5500kr for 165m2 det er sgu ok..

Håber det .. Jamen det er ikke så galt sys jeg 1.175.000 for en villa i stille og rolig kvarter som vi ikk ska lave noget ved(:

Nej det er det bestemt ikk da

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Håber det .. Jamen det er ikke så galt sys jeg 1.175.000 for en villa i stille og rolig kvarter som vi ikk ska lave noget ved(:

Nej det er det bestemt ikk da

Nej, det burde I kunne..mit har kostet en mill. og jeg sidder så billigt...men det bliver jo nok samme pris som I sidder for nu...

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Nej, det burde I kunne..mit har kostet en mill. og jeg sidder så billigt...men det bliver jo nok samme pris som I sidder for nu...

Vi har fået papire på huset fra ejendomsmægleren og gennem ham hvis det er kan vi sidde for 3700 plus forbrug .. (Det jo en væsentlig forskel) selvfølgelig alt efter hva lån vi tager .. Vi kan også tage en hvor vi sidder for 5800.. Men nu må vi se hvad bankdamen siger.. Det er der i det er at uanset hvad skal vi flytte da vi ikke har mere end et børneværelse her:/

Anmeld

3. marts 2011

Ann.

Eva. skriver:

Hvor billigt er billigt?

Har ikke helt styr på de tal og sådan, men vi har en indkomst på ca. 26-30.000 om måneden, ville vi kunne side i et hus til en mill. for det?

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

TrineLærke skriver:

Hvor billigt er billigt?

Har ikke helt styr på de tal og sådan, men vi har en indkomst på ca. 26-30.000 om måneden, ville vi kunne side i et hus til en mill. for det?

Jeg bor i et hus til en mill. med fast forrentet lån (hedder det ikke det) og jeg giver 5500kr det er med alt...altså ike forbrug det kommer udover..

Anmeld

3. marts 2011

Ann.

Eva. skriver:

Jeg bor i et hus til en mill. med fast forrentet lån (hedder det ikke det) og jeg giver 5500kr det er med alt...altså ike forbrug det kommer udover..

Okay, tak for dit svar

Og du bor alene eller?

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

TrineLærke skriver:

Okay, tak for dit svar

Og du bor alene eller?

Ja..men det er jo så lejet..jeg betaler det det koster men får så 3300kr i boligsikring indtil jeg vil og kan købe det...så skal bare have råd til at miste de der 3300kr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.