Huslån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Ja det lyder meget vildt.. Men kommer self også meget andet på hvor man skal købe osv med hvad man skal give for et hus og hvad man føler man minimum skal bruge for at få noget ordentligt(:

Ved ik om det har noget sige han så ville låne selv? Det vil ik hjælpe hvis du gik ind i det (bare en tanke)

Men ja lige præcis min bror som tjener det samme som min kæreste og han kunne låne 1.200.000 selv uden hans kæreste og vi har da samme bank (: Han har også lån.. Men ja nu må vi se håvber da

der har også været mange problemer med den ejendomsmægler vi snakkede med... for så mente han ikke at det ville gavne at sende en låneansøgning afsted med os begge to fordi jeg er på KH ( kan ikke selv se problemet, da jeg jo har en stor indtægt, og ingen gæld) og det hus vi havde kigget på (på landet) koster 945.000 .... men vi giver ikke så let op... nu går vi ind i en bank og snakker med dem, og så får en vurdering med os begge to..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

der har også været mange problemer med den ejendomsmægler vi snakkede med... for så mente han ikke at det ville gavne at sende en låneansøgning afsted med os begge to fordi jeg er på KH ( kan ikke selv se problemet, da jeg jo har en stor indtægt, og ingen gæld) og det hus vi havde kigget på (på landet) koster 945.000 .... men vi giver ikke så let op... nu går vi ind i en bank og snakker med dem, og så får en vurdering med os begge to..!!

Okay ja det lyder godt nok underligt må jeg sige .. han lyder da ikk interesseret i sælge... :/

Det er ogs gennem banken vi vil forhører os til at starte med, igen fordi de kender os ...

Håber da for jer i finder en løsning for det lyder da rimelig billig

Anmeld

2. marts 2011

smlmea

Tag jeres samlet brutto indtægt om året,og gang den med 3,og træk så alt jeres gæld fra,så har du hvad i formentlig kan låne,hvis banken ellers siger god for det.

Som udgangspunkt skal man havde et rådighedsbeløb på 5000 kr pr. voksen,2500 kr for det 1.barn,og 1500 kr for det næste barn,når ALLE udgifter er betalt.

Anmeld

2. marts 2011

Anonym trådstarter

smlmea skriver:

Tag jeres samlet brutto indtægt om året,og gang den med 3,og træk så alt jeres gæld fra,så har du hvad i formentlig kan låne,hvis banken ellers siger god for det.

Som udgangspunkt skal man havde et rådighedsbeløb på 5000 kr pr. voksen,2500 kr for det 1.barn,og 1500 kr for det næste barn,når ALLE udgifter er betalt.

Okay ...

Hold da op man det lyder HELT vildt med det rådighedsbeløb.. Har faktisk ikk helt styr på hvad vores er(: Men krydser godt nok fingre for den går ...

Anmeld

3. marts 2011

Kindfed

Nu husker du lige at fortælle, hvordan det gik, ikke!

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

Jeg krydser for jer...kan godt forstå I gerne vil eje frem for at leje. Jeg har ingen idé om, om I kan få lov at låne, det er jo desværre lidt svært for tiden..

Jeg bor selv til leje og giver næsten det samme som jer, men er jo heldig med boligsikring...det her hus er så det 4. min far købte og de har ikke stor løn, men mon ikke det er fordi de ejer noget af værdi...?? hmm...

Nå, men held og lykke...glæder mig til at høre hvad de siger i banken...

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Kindfed skriver:

Nu husker du lige at fortælle, hvordan det gik, ikke!

Self ska nok lige komme med en update så snart jeg ved noget (:

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jeg krydser for jer...kan godt forstå I gerne vil eje frem for at leje. Jeg har ingen idé om, om I kan få lov at låne, det er jo desværre lidt svært for tiden..

Jeg bor selv til leje og giver næsten det samme som jer, men er jo heldig med boligsikring...det her hus er så det 4. min far købte og de har ikke stor løn, men mon ikke det er fordi de ejer noget af værdi...?? hmm...

Nå, men held og lykke...glæder mig til at høre hvad de siger i banken...

Ja Ok boligsikring gøre da lidt.. Men den får vi jo så ikke noget af hehe ..

Ved heller ikke om det har noget at sige at man har værdig (har det da sikkert) Men som sagt håber jeg da jeg har en fordel ved hele min familie har samme bank og de kender mine forældre (som ikke lider nogen nød) ogs lidt derfor vi har valgt den bank da jeg tror det er en fordel de kender lidt til en i forvejen nu man er så ung .. Hehe ..

Håber virkelig også men har snakket med min moster som er bankrådgiver og hun mener IKKE det er noget problem da der er mange unge mennesker som sidder meget værre i det end os og som har minus hver måned ..

Så nu må vi se

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Ja Ok boligsikring gøre da lidt.. Men den får vi jo så ikke noget af hehe ..

Ved heller ikke om det har noget at sige at man har værdig (har det da sikkert) Men som sagt håber jeg da jeg har en fordel ved hele min familie har samme bank og de kender mine forældre (som ikke lider nogen nød) ogs lidt derfor vi har valgt den bank da jeg tror det er en fordel de kender lidt til en i forvejen nu man er så ung .. Hehe ..

Håber virkelig også men har snakket med min moster som er bankrådgiver og hun mener IKKE det er noget problem da der er mange unge mennesker som sidder meget værre i det end os og som har minus hver måned ..

Så nu må vi se

Håber for jer...ellers skal dine forældre jo gå ind og kautionere...men det er jo sådan lidt øv agtigt...

Jeg købte mit første hus med min x da jeg var 19 år og på dagpenge....vildt...men det er jo som regel bedre at eje end leje...jeg får 3300kr i boligsikring, så som det ser ud nu kan det ikke betale sig at købe det her hus..og som min mor siger, det bliver jo alligevel mit engang..

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Håber for jer...ellers skal dine forældre jo gå ind og kautionere...men det er jo sådan lidt øv agtigt...

Jeg købte mit første hus med min x da jeg var 19 år og på dagpenge....vildt...men det er jo som regel bedre at eje end leje...jeg får 3300kr i boligsikring, så som det ser ud nu kan det ikke betale sig at købe det her hus..og som min mor siger, det bliver jo alligevel mit engang..

Hold da op ja det lyder da vildt... Men tiderne har nok ændret sig lidt siden hehe ...

Neej det var da ogs en del i boligsikring så er huslejen jo ik så gal alligevel hehe .. Men hun har da self ret i det hun siger og du får det jo nok ogs til en rimelig pris med husleje nu ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.