Er der nogen der plejer at købe Libero bleer i Netto?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

patella

Lolli skriver:

I vores netto koster de små pakker normalt 34,95. På tilbud nogle gange ned til 25 kr. Men så hamstrer jeg også!!

Øj det skal jeg altså ha undersøgt om det evt. også gælder min Netto... For jeg havde dem lidt "mistænkt" for den slags, eftersom jeg MENTE jeg så i Netto´s avis i sidste uge, at tilbudet var 35 kr. pr. pakke... men i min Netto var det så 31 kr. Så tænkte at de måske var billigere normalt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

patella

ZamanogDania skriver:

Ellers kan du tage til Bilka. Hver anden uge har de tilbud på libero bleer. Det er en stor kasse med 3 pakker i. I hver pakke er der omkring 58-62 mener jeg. Det koster omkring 235-250 kr.

Ja det er sandelig billigt!!! Kommer forbi Odense en gang i mellem, så ku det være man sku hamstre

Anmeld

2. marts 2011

ZamanogDania

patella skriver:

Ja det er sandelig billigt!!! Kommer forbi Odense en gang i mellem, så ku det være man sku hamstre

Ja det er rigtig billig. Køber det kun der, og man spare masser af penge. Normal koster sådan en pakke ca 130 kr.

Anmeld

2. marts 2011

Lolli

patella skriver:

Øj det skal jeg altså ha undersøgt om det evt. også gælder min Netto... For jeg havde dem lidt "mistænkt" for den slags, eftersom jeg MENTE jeg så i Netto´s avis i sidste uge, at tilbudet var 35 kr. pr. pakke... men i min Netto var det så 31 kr. Så tænkte at de måske var billigere normalt...

Det er da bestemt værd at undersøge. Har også oplevet at nogle tilbudsvarer har været dyre i fx. københavn end herude i provinsen.

Anmeld

2. marts 2011

Christina.78

patella skriver:

Altså et det Libero´s der er så billige pr. pakke...? Eller er det Kiwi´s billigmærke?

det er libero der sælges i kiwi til den pris men det er ikke en stor pakke...vi bor jo ikke så langt fra grænsen så nogle gange køber vi dem i fleggaard hvor de koster 70 kr for den store pakke...

Anmeld

22. maj 2011

Min dreng på 12 år

Jeg har en stor dreng på 12 år. Han bruger ble om natten han kan godt lide at have ble på idag havde han den på når han sov ved hans ven, han er 10 år. han bruger også ble de sover næsten hele tiden sammen. Har også en dreng på 9 han bruger ble. Han tisser i bleen om dagen og natten han kan også lide at have ble på han går i 1 klasse. Knus P.s Spørger lige om man kan købe 1 stk ble ?

Svar her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.