Er der nogen der plejer at købe Libero bleer i Netto?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.758 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

patella

Hej de damer

Jeg har overvejet at gå over til Libero bleer. Fandt en pakke med 24 stk (nr. 4 - Comfort fit) i Netto den anden dag til 31 kr. Det er kun 1,2 kr. pr. stk. Vildt billigt... Men tænker om det måske var på tilbud? Nogen der ved det?? Eller hvad en lille pakke normalt koster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

kamillapetersen91

patella skriver:

Hej de damer

Jeg har overvejet at gå over til Libero bleer. Fandt en pakke med 24 stk (nr. 4 - Comfort fit) i Netto den anden dag til 31 kr. Det er kun 1,2 kr. pr. stk. Vildt billigt... Men tænker om det måske var på tilbud? Nogen der ved det?? Eller hvad en lille pakke normalt koster?

vi plejer at købe dem i kiwi 4 pakker hvor den 4 er gratis og det er lige meget hvad størrelse det er vi giver 50 kr pakken

Anmeld

2. marts 2011

Caroline86

patella skriver:

Hej de damer

det var et tilbud de havde

Inde på Liberos hjemmeside kan du tilmelde dig en service så du hver mandag får en sms med de steder der har tilbud på Libero-bleer (altså hvilken butikskæde og hvad de koster)

knus

Anmeld

2. marts 2011

GitteC78

Hej

Jeg bruger også Libero og synes de er de bedste. Ja de bleer du har købt i Netto til 31 kr sidste uge var på tilbud. De var vildt billige. Men mener de normelt koster 45-50 kr pr pakke. Satdig billigt. Men nu ved jeg ikke om der ligger en Kiwi hvor du bor, men i butikken kan man få et bum bum kort, gratis. Hver 4. pakke er gratis.

Anmeld

2. marts 2011

Lolli

I vores netto koster de små pakker normalt 34,95. På tilbud nogle gange ned til 25 kr. Men så hamstrer jeg også!!

Anmeld

2. marts 2011

patella

kamillapetersen91 skriver:

vi plejer at købe dem i kiwi 4 pakker hvor den 4 er gratis og det er lige meget hvad størrelse det er vi giver 50 kr pakken

Altså et det Libero´s der er så billige pr. pakke...? Eller er det Kiwi´s billigmærke?

Anmeld

2. marts 2011

patella

Caroline86 skriver:

det var et tilbud de havde

Inde på Liberos hjemmeside kan du tilmelde dig en service så du hver mandag får en sms med de steder der har tilbud på Libero-bleer (altså hvilken butikskæde og hvad de koster)

knus

Tusind tak for tippet - jeg har faktisk lige været derinde og gjort det - det er super smart...

Anmeld

2. marts 2011

patella

Hej

Jeg bruger også Libero og synes de er de bedste. Ja de bleer du har købt i Netto til 31 kr sidste uge var på tilbud. De var vildt billige. Men mener de normelt koster 45-50 kr pr pakke. Satdig billigt. Men nu ved jeg ikke om der ligger en Kiwi hvor du bor, men i butikken kan man få et bum bum kort, gratis. Hver 4. pakke er gratis.

Ja det er godt nok billigt... men altså, jeg har været vant til Rema1000´s eller Lidl´s bleer, til 1 kr. stk, så for mig er det lige lidt meget Men vænner mig nok til det og hvis man hele tiden er på udkig efter tilbud, så skal det nok gå. 

Men et lille tip - i Spar i morgen, fredag og lørdag koster de 79 kr. pr. pakke - det er vist det billigste jeg har hørt  (altså udover Netto i sidste uge)

Anmeld

2. marts 2011

patella

GitteC78 skriver:

Hej

Desværre ingen Kiwi i nærheden af mig

Anmeld

2. marts 2011

ZamanogDania

Ellers kan du tage til Bilka. Hver anden uge har de tilbud på libero bleer. Det er en stor kasse med 3 pakker i. I hver pakke er der omkring 58-62 mener jeg. Det koster omkring 235-250 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.