når beskyttertrangen tager over

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

JustAnotherName

Hehe, hvor er det sjovt.

Da Bianca var mindre, var hun på eén gang både dybt facineret, og samtidig også panisk angst for, fluer.

Intet kunne fange hendes opmærksomhed, som en flues tilstedeværelse. Den var spændende at iagttage. Men hvis den vovede på, at flyve rundt, SÅ var det noget skidteras!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Jules

Hihihihi.... Kan lige se det for mig!  Godt gået Camilla

Anmeld

2. marts 2011

sarahb

Hvor er det fantastisk... Man skal vel beskytte sine børn fra sådan nogle farlige nogle

Anmeld

2. marts 2011

otlitrom

Nårh, lille tot. Hun har da været skræmt fra vid og sans. Godt super-mor-Milka kan komme hende til undsætning!

Anmeld

2. marts 2011

ChatH

Milka skriver:

mine (artige) piger sidder ved spisebordet og laver deres små puslespil, jeg er ude i køkkenet for at lave aftensmad. pludselig skriger luca, hun skriger så intenst og så længe at der tydeligvis er noget alvorligt i vejen. jeg smider alt det jeg har i hænderne og løber ind til dem, når lige at studse over på vejen at jeg ikke har hørt hende falde eller noget.

jeg kommer ind i stuen og ser en absolut rædselsslagen luca der sidder som lammet og peger på en bananflue der tøffer stille rundt på bordet foran hende.

med en løvindes styrke (og den nærmeste puslespilsbrik) smadrer jeg bananfluen til uigenkendelighed, og trøster mit barn med sagte løfter om at den aldrig nogensinde vil kunne gøre hende fortræd igen.

Anmeld

2. marts 2011

Lilac

hihihi  Hvor godt!!! Godt de har en rigtig løvemor 

Anmeld

3. marts 2011

Barbamama

Jeg havde KASTET op af grin hvis jeg havde været der!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.